جامع نیوز: تعداد حساب های سپرده ستاره دنباله دار پست بانک ایران در آذرماه سال جاری نسبت به آبان‌ماه حدود ۳۸درصد رشد داشته که بیانگر استقبال هموطنان و جذابیت آن برای مشتریان است. به گزارش جامع نیوز، پس از گذشت ۵/۵ ماه از آغاز افتتاح حساب سپرده دنباله دار این بانک بیش از ۳۳ هزار […]

جامع نیوز: تعداد حساب های سپرده ستاره دنباله دار پست بانک ایران در آذرماه سال جاری نسبت به آبان‌ماه حدود ۳۸درصد رشد داشته که بیانگر استقبال هموطنان و جذابیت آن برای مشتریان است.

به گزارش جامع نیوز، پس از گذشت ۵/۵ ماه از آغاز افتتاح حساب سپرده دنباله دار این بانک بیش از ۳۳ هزار فقره حساب توسط هموطنان در شعب و دفاترخدمات بانکی سراسر کشور افتتاح شده است. در حالی‌که تا پایان آبان‌ماه تعداد این حساب‌ها ۲۴ هزار فقره بود.بنابراین گزارش: تاکنون در استان‌های خراسان رضوی، فارس، اصفهان، منطقه دو تهران و بوشهر هموطنان بیشترین استقبال را از این نوع سپرده ها داشته اند.گفتنی است: هموطنان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت پست بانک‌ایران به نشانی؛ www.postbank.ir و همچنین ۱۴هزار و ۵۰۰ شعبه و دفترخدمات بانکی در سراسر کشور مراجعه کنند.