جامع نیوز:مدیر عامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی از سود دهی این سازمان برای سومین سال متوالی خبر داد . به گزارش جامع نیوز ، اردشیر محمدی مدیر عامل سازمان با اعلام این خبر افزود : علیرغم اینکه تا پایان سال حدود ۳ ماه باقی است ولی با احتساب عملکرد ۹ ماهه سال […]

جامع نیوز:مدیر عامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی از سود دهی این سازمان برای سومین سال متوالی خبر داد .
به گزارش جامع نیوز ، اردشیر محمدی مدیر عامل سازمان با اعلام این خبر افزود : علیرغم اینکه تا پایان سال حدود ۳ ماه باقی است ولی با احتساب عملکرد ۹ ماهه سال جاری اموال تملیکی شاهد سومین سال سود دهی این سازمان هستیم .
محمدی با اشاره به عملکرد فروش اموال سازمان افزود : در ۹ ماه سال جاری بیش از ۱۵۷۰ میلیارد تومان اموال منقول و ۳۵۱ میلیارد ریال اموال غیر منقول به فروش رسیده که به ترتیب نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۸۷ و ۶۲ درصد رشد و در مجموع ۸۲ درصد افزایش را نشان میدهد .
رئیس هیات مدیره سازمان اموال تملیکی خاطر نشان کرد : طی همین مدت بیش از ۲۷ هزار میلیارد ریال نیز کالا در راستای ایفای نقش حاکمیتی سازمان و در جهت حمایت از تولید کنندگان داخلی به گمرک اعاده گردیده است .
وی افزود : طی همین مدت بیش از ۲۴۵ میلیارد ریال کالاهای غیر استاندارد و غیر بهداشتی نیز توسط مدیریتهای استانی این سازمان در راستای صیانت از سلامت مردم و جامعه منهدم گردیده است .
اردشیر محمدی با اشاره به ساختار درآمد هزینه ای سازمان اموال تملیکی گفت : با توجه به ساختار این سازمان که به عنوان بنگاه اقتصادی فعالیت می نماید و از سویی مسئولیتهای متعدد و نقشهای حاکمیتی به عهده آن نهاده شده است ، ایفای ماموریتها و نقش حاکمیتی و همزمان کسب درآمد و سود امری دشوار و حساس به شمار میرود ، ولی کارکنان این سازمان ضمن تاکید بر ایفای وظایف و نقش حاکمیتی سازمان توانستند برای سومین سال متوالی سودآور باشند و در نهمین ماه سال نزدیک به ۱۱۰ درصد درآمد پیش بینی شده سال را محقق نمایند .
مدیر عامل سازمان اموال تملیکی در ادامه افزود : ارتقاء بهره وری، مدیریت در هزینه ها ، تعیین تکلیف به موقع و مطلوب اموال در اختیار در چارچوب قانون تاسیس سازمان ، بهبود فرآیندها ، باز مهندسی رویه ها ، نظارت مطلوب و دقیق بر عملکرد و تلاش مستمر همکاران از عمده ترین عوامل تداوم توفیق سه ساله سازمان در کسب سود می باشد .
محمدی در ادامه افزود : با توجه به روند رو به رشد عملکرد فروش سازمان پیش بینی می شود تا پایان سال سود قابل توجهی از عملکرد سازمان حاصل شود و این امر نشانگر آمادگی سازمان در پذیرش و انجام ماموریت های مهم و جدید در دولت و حوزه اقتصاد کشور می باشد .