جامع نیوز:شرکت توسعه مجتمع خدماتی و رفاهی پارس‌زیگورات از سوی وزارت راه و شهرسازی به عنوان سرمایه‌گذار برتر در حوزه حمل‌ونقل جاده‌ای معرفی شد. به گزارش جامع نیوز، انتخاب شرکت پارس‌زیگورات که با امضای «داود کشاورزیان، معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راه‌داری و حمل و نقل جاده‌ای» اعلام شده، بر اساس عملکرد […]

جامع نیوز:شرکت توسعه مجتمع خدماتی و رفاهی پارس‌زیگورات از سوی وزارت راه و شهرسازی به عنوان سرمایه‌گذار برتر در حوزه حمل‌ونقل جاده‌ای معرفی شد.

به گزارش جامع نیوز، انتخاب شرکت پارس‌زیگورات که با امضای «داود کشاورزیان، معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راه‌داری و حمل و نقل جاده‌ای» اعلام شده، بر اساس عملکرد مناسب در جهت رفاه گردشگران و ایمنی سفرها توسط این شرکت عضو گروه مالی گردشگری صورت گرفته‌است.

این گزارش حاکی است؛ شرکت پارس‌زیگوارت در ساخت و راه‌اندازی مجتمع‌های خدمات رفاهی بین راهی فعالیت گسترده‌ای دارد و به‌تازگی چند پروژه جدید را در محورهای منتهی به استان خراسان رضوی، تحت برند «رستو ـ نارنجستان» وارد مرحله عملیاتی کرده‌است.

این شرکت از سال ۸۹ نسبت به مکان‌یابی ۱۳ نقطه و احداث همزمان ۴ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی به منظور ارائه خدمات به گردشگران اقدام کرده و به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی صورت گرفته که مسیرهای دارای امکانات حداقلی با آستانه خستگی بالا برای رانندگان و ترددکنندگان در اولویت باشد.