جامع نیوز:ال‌جی G2 از زمان معرفی و عرضه تحسین‌ها و جوایز زیادی را از آن خود کرده و اکنون، مهم‌ترین عنوان را از بازار ایتالیا به خود اختصاص داده است. مجله Cellulare Magazine، برترین ماهنامه ایتالیا در صنعت تلفن همراه از سال ۱۹۹۸، این‌طور نوشت: “ال‌جی G2 بهترین تلفن همراه ۲۰۱۳″ برای اولین بار، همه […]

جامع نیوز:ال‌جی G2 از زمان معرفی و عرضه تحسین‌ها و جوایز زیادی را از آن خود کرده و اکنون، مهم‌ترین عنوان را از بازار ایتالیا به خود اختصاص داده است.

مجله Cellulare Magazine، برترین ماهنامه ایتالیا در صنعت تلفن همراه از سال ۱۹۹۸، این‌طور نوشت:

“ال‌جی G2 بهترین تلفن همراه ۲۰۱۳″

برای اولین بار، همه اعضای هیئت داوران در تأیید ال‌جی G2 به عنوان بهترین گوشی هوشمند سال در میان دیگر گوشی‌های هوشمندی که به بازار ایتالیا عرضه شدند توافق نظر داشتند. عواملی که هیئت ژوری را به تحسین واداشت شامل راهکارهای فناوری ال‌جی G2، امکانات پیشرفته، طراحی ارگونومیگ بی‌عیب‌ونقص و در صدر همه آنها، عملکرد عالی باتری است.

آقای سانگ یونگ کیم، رئیس و مدیرعامل ال‌جی الکترونیکس ایتالیا، ضمن تأیید گفت: «ما به کسب این جایزه بسیار افتخار می‌کنیم. این یک علامت واضح از کاری است که ما در این چند سال اخیر انجام دادیم. ال‌جی G2 که به عنوان بهترین تلفن همراه ۲۰۱۳ طراحی شده است تأیید قطعی برای کیفیت گوشی‌های ال‌جی و اهدافی است که ما به آن رسیده‌ایم. من می‌خواهم از این تیم برای عملکرد عالی‌شان قدردانی کنم و البته از تیم تحقیق و توسعه نیز برای تولید چنین محصول بی‌نظیری تشکر می‌کنم.»

ال‌جی G2 نه تنها عنوان بهترین تلفن همراه را کسب کرده بلکه موفق به دریافت جایزه بهترین گوشی با بیشترین فناوری در سال ۲۰۱۳ (Best Hi-Tech Phone 2013) شده است. به گفته یکی از پرسنل ماهنامه Cellulare Magazine، اعطای این جایزه به دلیل نمایشگر عریض و روشن، رکورد استقلال در عملکرد باتری و راهکارهای مبتکرانه و ارگونومیکی است که می‌تواند تجربه کاربری عالی و خشنودکننده‌ای ایجاد کند؛ تجربه‌ای راحت و بسیار پیشرفته.