جامع نیوز:بانک سینا در ایام تعطیل نوروز ۹۳ به ارائه خدمات به مشتریان خود ادامه خواهد داد. بانک سینا در ایام تعطیل نوروز ۹۳ به ارائه خدمات به مشتریان خود ادامه خواهد داد. بر اساس گزارش جامع نیوزازروابط عمومی بانک سینا به نقل از معاونت شعب و منابع انسانی، ۹۹ شعبه کشیک این بانک در […]

جامع نیوز:بانک سینا در ایام تعطیل نوروز ۹۳ به ارائه خدمات به مشتریان خود ادامه خواهد داد.

بانک سینا در ایام تعطیل نوروز ۹۳ به ارائه خدمات به مشتریان خود ادامه خواهد داد.
بر اساس گزارش جامع نیوزازروابط عمومی بانک سینا به نقل از معاونت شعب و منابع انسانی، ۹۹ شعبه کشیک این بانک در ایام تعطیل نوروز (روزهای دوم، سوم و چهارم فروردین ماه ۱۳۹۳) نسبت به ارائه خدمات بانکی به هموطنان اقدام می نمایند.
بر اساس این گزارش، شعب مذکور از ساعت ۹ تا ۱۲ روزهای دوم تا چهارم فروردین ماه فعال بوده و نسبت به انجام عملیات دریافت و پرداخت بانکی مراجعین اقدام خواهند نمود.
این گزارش می افزاید: اسامی ۹۹ شعبه کشیک بانک سینا در نوروز ۹۳ در پایگاه اینترنتی این بانک به نشانی http://www.sinabank.ir قابل مشاهده است.
همچنین به منظور ارائه خدمات هر چه بهتر به هموطنان، کارکنان شعب بانک سینا موظف شده اند نسبت به پول گذاری در دستگاه های خودپرداز طی روزهای تعطیل اقدام نمایند و کارشناسان انفورماتیک مدیریت های مناطق نیز جهت پشتیبانی از این امر حاضر خواهند بود.