جامع نیوز:درمانگاه حضرت زینب (س) در کربلا از طرح های اجرا شده از سوی ستاد بازسازی عتبات عالیات با حضور رئیس ستاد و مقامات عراقی به بهره برداری رسمی رسید. به گزارش جامع نیوزازروابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات، حسن پلارک در مراسم آغاز بکار رسمی این درمانگاه گفت: تامین رفاه زایران و ارایه خدمات […]

جامع نیوز:درمانگاه حضرت زینب (س) در کربلا از طرح های اجرا شده از سوی ستاد بازسازی عتبات عالیات با حضور رئیس ستاد و مقامات عراقی به بهره برداری رسمی رسید.
به گزارش جامع نیوزازروابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات، حسن پلارک در مراسم آغاز بکار رسمی این درمانگاه گفت: تامین رفاه زایران و ارایه خدمات درمانی به زوار بویژه زایران ایرانی از برنامه ها و اهداف اساسی ستاد بازسازی عتبات عالیات است.
رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات حسن پلارک با ابراز خرسندی از حضور و همکاری پزشکان ایرانی و عراقی در کنار یکدیگر در این درمانگاه افزود: قریب به ۲۰ نفر از کادر پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با تخصص های مختلف برای راه اندازی این درمانگاه داوطلبانه اقدام نموده اند.
وی با تشکر از مدیریت و کادر پزشکی و پرستاری دانشگاه مذکور اعلام کرد: در کنار ارایه خدمات پزشکی از سوی پزشکان و پرستاران ایرانی به زایران و مردم عراق، انتقال تجربه هم صورت خواهد گرفت.
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات گفت: دی کلینیک حضرت زینب (س) بخش های مختلف پزشکی و درمانی از جمله چشم پزشکی، دندانپزشکی، زنان و زایمان، قلب، آزمایشگاه، عمومی، داروخانه ، اورژانس ، اتاق احیا و اتاق عمل سرپایی دارد که این خدمات پزشکی رایگان ارایه می شود.
لازم به ذکر است دی کلینیک حضرت زینب(ع) در ۱۰۰۰ مترمربع در طبقه همکف مجتمع خدماتی سیدالشهداء (ع) قراردارد که به همت متبرعین متخصص تمامی تجهیزات آن تامین ، نصب و راه اندازی شده است .