جامع نیوز:معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس هیات عامل ایدرو ضمن دیدار با مدیرعامل بزرگترین تولید کننده الیاف شیشه در دنیا از خطوط تولید این کارخانه بازدید کرد. به گزارش جامع نیوز، مهندس غلامرضا شافعی در پی عقد تفاهم نامه ای با بزرگترین تولید کننده الیاف شیشه در راس هیاتی از سازمان گسترش […]

جامع نیوز:معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس هیات عامل ایدرو ضمن دیدار با مدیرعامل بزرگترین تولید کننده الیاف شیشه در دنیا از خطوط تولید این کارخانه بازدید کرد.
به گزارش جامع نیوز، مهندس غلامرضا شافعی در پی عقد تفاهم نامه ای با بزرگترین تولید کننده الیاف شیشه در راس هیاتی از سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران به کشور چین سفر کرده و از خطوط تولید و تجهیزات پیشرفته الیاف شیشه در این شرکت بازدید بعمل آورد.
در این بازدید کوره های ذوب، خط تولید الیاف، خط منحصر به فرد پوشینگ و نیز بخش نساجی کارخانه جوشی مورد بازدید مهندس شافعی قرار گرفت.
پس از این بازدید مهندس شافعی در دیدار با مدیر عامل شرکت چینی، از روند همکاری با این شرکت بزرگ چینی برای تولید الیاف شیشه در ایران، ابراز خرسندی کرد.
وی با بیان اینکه ایدرو قصد دارد حداقل دو خط تولید سالانه ۳۰ هزار تن الیاف شیشه در ایران راه اندازی کند، تصریح کرد، زمین مورد نیاز برای ایجاد نخستین سایت الیاف شیشه در ایران خریداری شده و آماده آغاز عملیات اجرایی کارخانه هستیم.
وی همچنین از سرمایه گذاران چینی دعوت کرد برای استفاده از مزیت های بازار ایران و نیز بازارهای کشورهای همسایه، نسبت به افزایش حجم سرمایه گذاری خود در ایران اقدام کند.
. در مذاکرات دو هیات ایرانی و چینی، طرفین بر ارتقای سطح همکاریهای دوجانبه تاکید کردند.
گفتنی است فناوری تولید الیاف شیشه در این شرکت منحصر به فرد بوده و محصولات آن از قدرت رقابت بالایی با محصولات اروپایی و آمریکایی برخوردار هستند.