جامع نیوز:نشست خبری مدیران ارشدموبایل سامسونگ درایران وباحضورخبرنگاران چهارشنبه گذشته درسالن مهربانی باشگاه انقلاب برگزارشدودراین مراسم ازگوشی Galaxy s5رونمایی شد. به گزارش جامع نیوزنشست خبری گلکسی اس ۵ ابتدا با معرفی محصول توسط بابک مهربانی، مدیر بازاریابی سامسونگ در ایران آغاز شد. او ابتدا به طراحی اس ۵ پرداخت و گفت «طراحی محصول برای سامسونگ […]

جامع نیوز:نشست خبری مدیران ارشدموبایل سامسونگ درایران وباحضورخبرنگاران چهارشنبه گذشته درسالن مهربانی باشگاه انقلاب برگزارشدودراین مراسم ازگوشی Galaxy s5رونمایی شد.

به گزارش جامع نیوزنشست خبری گلکسی اس ۵ ابتدا با معرفی محصول توسط بابک مهربانی، مدیر بازاریابی سامسونگ در ایران آغاز شد. او ابتدا به طراحی اس ۵ پرداخت و گفت «طراحی محصول برای سامسونگ اهمیت ویژه‌ای دارد و از این رو گلکسی اس ۵ با توجه به بازخورد کاربران ساخته شده است.»

مدیربازاریابی سامسونگ در ادامه به معرفی امکانات مختلف پرچمدار جدید این شرکت پرداخت که پیش از این بررسی کامل آن را در زومیت خواندید. مهربانی به سرعت و دقت بالای تصویر برداری دوربین تلفن اشاره کرد و قابلیت تغییر فوکوس پس از تصویر برداری را شرح داد.

دوربین گلکسی اس ۵ مجهز به سریع‌ترین فوکوس خوکار جهان، ۰.۳ ثانیه است و HDR ارتقاء یافته، عکس‌هایی طبیعی و خوش آب و رنگ را برای مصرف کنندگان خود فراهم می‌کند. همچنین ویژگی فوکوس انتخابی این اجازه را به کاربر می‌دهد تا تنها بر قسمت خاصی از سوژه فوکوس شود. در حالی که ناحیه مورد نظر از دیگر نقاط متمایز و در کانون توجه قرار می‌گیرد.

مهربانی در ادامه گفت: گلکسی S5 با استفاده از آخرین تکنولوژی‌‏های شبکه‏‌، زندگی شما را بهبود می‏‌بخشد. این محصول با بهره‏‌مندی از نسل پنجم شبکه‏‌های بی‏‌سیم (استاندارد Wi-Fi 802.11ac و تکنولوژی MIMO 2×2 ) سریع‌ترین و قابل اطمینان‏‌ترین ارتباط بی‏‌سیم را فراهم می‏‌کند. دو آنتن داخلی Wi-Fi، قدرت ارتباط را دو برابر کرده و سرعت و کیفیتی بی‏نظیر را در اختیار کاربر قرار می‏دهد تا با سرعت بالا و بدون قعط شدن به اطلاعات خود دسترسی داشته باشد.

مدیربازاریابی سامسونگ همچنین به امنیت و دوام دستگاه اشاره کرد:گلکسی S5 دارای گواهینامه IP 67 است و در برابر نفوذ آب و گردوغبار مقاوم است. سنسور اثر انگشت روی دکمه Home، لایه امنیتی جدیدی را به عضو جدید خانواده Galaxy سامسونگ اضافه کرده است که سطح محافظت از اطلاعات شخصی کاربران را ارتقا می‏‌دهد. در مواقع ضروری با فعال‏‌سازی حالت ذخیره‏‌سازی فوق‏‌العاده نیرو، صفحه نمایشGalaxy S5، سیاه و سفید شده و تمامی برنامه‏‌ها و سرویس‏‌های غیرضروری غیر فعال می‏‌شوند تا مصرف باتری به حداقل برسد.
درادامه علی جعفریه مدیر ارشد موبایل سامسونگ ایران درباره حضور نیافتن سامسونگ در بازار ایران گفت: ما به صورت غیر مستقیم بازار ایران را رصد می‌کردیم. بازار ایران همیشه برای سامسونگ به عنوان یک بازار جذاب مطرح بوده اما به دلیل مشکلاتی که به وجود آمد برای مدتی تصمیم گرفتیم که در این بازار فعالیت مستقیم نداشته باشیم. یکی از دلایل حضور نیافتن ما از دست ندادن بعضی از شرکای تجاریمان بود اما موضوعی که در حال حاضر اهمیت دارد ورود دوباره ما به بازار ایران و برنامه‌های مفصلی است که برای این کشور در نظر گرفته‌ایم.

مدیر ارشد سامسونگ در ادامه این نشست به سیاست‌های کلان سامسونگ اشاره کرد و گفت: سال ۲۰۱۴ دفتر ایران تغییراتی را تجربه کرده است و به تبع سیاست‌های کلان و استراتژی‌های ما نیز عوض خواهد شد. با توجه به شرایط جدید، کسب و کار خود را تغییر می‌دهیم، در همین راستا سعی می‌کنیم سبد کالای ما چه در زمینه موبایل و چه در زمینه تبلت واضح‌تر باشد.

در ادامه دوک پارک – مدیرعامل دفترساسونگ درایران – به پتانسیل بالایی که در کشور ایران نهفته است، اشاره کرد و گفت: ایران کشوری با پتانسیل بالاست و نیروی کار توامندی دارد. ما سعی کردیم همیشه در فناوری‌های نوین پیشرو باشیم و تکنولوژی‌های لازم را فراهم کنیم اما تنها ارائه محصول برای ما مهم نیست بلکه ایجاد تغییر در سبک زندگی مردم به وسیله محصولات یکی دیگر از هدف‌های ماست. بازار فناوری اطلاعات ایران با مصرف کنندگانی که دارد یکی از قوی‌ترین بازارهای منطقه به حساب می‌آید.

در پایان این نشست خبری سامسونگ رسمااز گوشی جدید خود یعنی Galaxy s5 رونمایی کرد. پرچمدار کمپانی سامسونگ که در همان روزهای اول به «چسب زخم» تشبیه شد، یکی از گوشی‌هایی است که دل عاشقان این برند را ربوده است. این چسب زخم سامسونگ اما حسنی بزرگی در مقابل سایر رقبایش دارد، آن هم تعبیه شدن USB 3 است که سرعت بالایی را در اختیار کاربران می‌گذارد. البته نباید چندان در این مورد هیجان زده شد چراکه با دیدن رم دو گیگابایتی دستگاه متوجه می‌شوید که سامسونگ در نسل قبلی تکنولوژی باقی مانده است.

این گوشی ۱۴۷ گرمی نسبت به امکاناتی که به کاربران ارائه می‌دهد سبک طراحی شده و در برابر آب و خاک از خود مقاومت نشان می‌دهد. صفحه نمایش ۱۲.۵ سانتی‌متری این گوشی کیفیت رنگ و وضوحی بالایی را دراختیار کاربرانش می‌گذارد، به راحتی می‌توان گفت که این کیفیت از M8 HTC و Xperia Z2 بالاتر است.

گفتنی است کاربر می‌تواند حافظه این دستگاه را با استفاده از کارت حافظه خارجی تا ۱۲۸ گیگابایت افزایش دهد. پرچمدار شرکت سامسونگ از لحاظ پردازش اطلاعات قدرت بالایی داشته چراکه شرکت سازنده در قلب تپنده آن یک پردازنده ۲.۵ گیگاهرتزی چهار هسته‌ای در نظر گرفته است. Galaxy S5 از لحاظ نرم‌افزاری مجهز به اندروید کیت کت شده تا بتواند در کنار سایر دشمنانش به رقابت بپردازد.