جامع نیوز:رایتل با حضور در بیست و هفتمین نمایشگاه کتاب تهران، هیجان تجربه ۱۰ هزار دقیقه مکالمه و ۱۰ هزار پیامک رایگان درون شبکه، بر روی سیم­کارت­های اعتباری و ۱GB اینترنت رایگان بر روی سیم­کارت دیتا را به دوستداران کتاب هدیه می­دهد. به گزارش جامع نیوز، با آغاز به کار بیست و هفتمین نمایشگاه کتاب […]

جامع نیوز:رایتل با حضور در بیست و هفتمین نمایشگاه کتاب تهران، هیجان تجربه ۱۰ هزار دقیقه مکالمه و ۱۰ هزار پیامک رایگان درون شبکه، بر روی سیم­کارت­های اعتباری و ۱GB اینترنت رایگان بر روی سیم­کارت دیتا را به دوستداران کتاب هدیه می­دهد.

به گزارش جامع نیوز، با آغاز به کار بیست و هفتمین نمایشگاه کتاب در مصلی تهران، رایتل خدمات ویژه ای را به بازدید کنندگان از نمایشگاه ارایه می­دهد.

براساس این گزارش رایتل در طول برگزاری نمایشگاه کتاب در محل مصلی تهران حضور داشته و بنابراین کلیه کسانی که قصد استفاده از خدمات نسل سوم تلفن همراه را دارند می­توانند با مراجعه به غرفه این اپراتور نسبت به خرید سیم کارتهای رایتل، ویژه نمایشگاه اقدام نمایند.

بر اساس این خبر، با خرید هر یک از سیم­کارتهای رایتل در این نمایشگاه و با اولین استفاده از سیم­کارت خریداری شده (اعم از اینترنت، پیامک و یا تماس) یک سیم کارت رایگان هدیه به مشترک تعلق می­گیرد.

علاوه براین مشترکین می­توانند با فعالسازی سیم­کارت خود، علاوه بر استفاده از خدمات بسته آغازین شامل ۵۰۰ دقیقه مکالمه، ۵۰۰ پیامک و ۵۰۰ پیام چندرسانه ای درون شبکه و همینطور MB500 اینترنت رایگان، از ۱۰ هزار دقیقه مکالمه و ۱۰ هزار پیامک رایگان درون شبکه بر روی سیم­کارت­های اعتباری و ۱GB اینترنت رایگان بر روی سیم­کارت دیتا نیز بهره مند شوند.

لازم به ذکر است مشترکینی که در این نمایشگاه سیم­کارت رایتل را خریداری نمایند از پرداخت ۸% مالیات ارزش بر افزوده جهت خرید سیم­کارت رایتل معاف هستند.

رایتل اولین اپراتور نسل سوم تلفن همراه ایران در کنار خدمات اصلی همچون پیام کوتاه و پیام صوتی با استفاده از تکنولوژی نسل سوم موبایل، امکان استفاده از سرویس های اختصاصی و گستره وسیعی از خدمات ارزش افزوده (VAS) را فراهم می‌کند که از جمله این خدمات می توان به سرویس های چند رسانه ای و اینترنت پرسرعت اشاره کرد.