جامع نیوز:مگ تل به عنوان دومین اپراتور سراسری تلفن ثابت کشور ، خدمات سرویسهای تعریف شده را با ۳۰ درصد تخفیف نسبت به تعرفه های مصوب سازمان تنظیم مقررات رادیویی به متقاضیان ارائه می کند . به گزارش جامع نیوز ، مهندس منصور کبیری ، مدیرعامل دومین اپراتور سراسری تلفن ثابت ( مگ تل ) […]

جامع نیوز:مگ تل به عنوان دومین اپراتور سراسری تلفن ثابت کشور ، خدمات سرویسهای تعریف شده را با ۳۰ درصد تخفیف نسبت به تعرفه های مصوب سازمان تنظیم مقررات رادیویی به متقاضیان ارائه می کند .
به گزارش جامع نیوز ، مهندس منصور کبیری ، مدیرعامل دومین اپراتور سراسری تلفن ثابت ( مگ تل ) ضمن بیان این مطلب اظهار داشت : این تخفیف متناسب با نوع سرویس و شرایط ارائه آن ، تا ۷۰ درصد افزایش پیدا خواهد کرد.
وی با بیان این مطلب که اپراتور دوم سراسری تلفن ثابت بر اساس مجوز سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در این حوزه فعالیت می کند ، افزود : سرویس هایی که از سوی مگ تل ارائه می شود ، بر اساس شبکه نسل آینده (NGN ) است که در زمره جدیدترین فناوری های مورد استفاده در این حوزه محسوب می شود .
وی خاطرنشان کرد : این فناوری این امکان را فراهم می کند تا سرویس ها در کوتاهترین زمان ممکن و با هزینه کمتر در اختیار کاربران قرار گیرد .
کبیری با اشاره به توسعه شهرها و نیاز به استفاده از فناوری های جدید تصریح کرد ، بر اساس مطالعات صورت گرفته ، در حال حاضر سرعت شهرسازی و ایجاد واحدهای مسکونی ، تجاری و صنعتی ، از توسعه تلفن ثابت پیشی گرفته است . وی ادامه داد : از سوی دیگر تلفن ثابت ، بهترین بستر برای فعالیت های اقتصادی ، بنگاه های تجاری و کسب و کارها محسوب می شود .
مدیر عامل مگ تل ، فعالیت های اپراتور دوم سراسری تلفن ثابت را مبتنی بر IP عنوان و گفت : با بومی کردن این فناوری ، زمینه ارائه سرویس با سرعت بالا به متقاضیان فراهم شده است .
وی با اشاره به دیگر ویژگی های استفاده از این فناوری تاکید کرد : علاوه بر تنوع سرویس و کاهش هزینه ها ، به کمک NGN، در مکان ها یی که امکان پیاده سازی اینترنت یا اینترانت وجود دارد ، زمینه واگذاری تلفن ثابت نیز فراهم خواهد بود .
وی با بیان این مطلب که این اپراتور مجوز فعالیت خود را از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی دریافت کرده اظهار داشت : در حال حاضر ، پایلوت این طرح در مشهد پیاده سازی شده و به زودی در سراسر کشور اجرایی خواهد شد.