جامع نیوز:رایحه برند بانک سامان در راستای تغییر هویت بصری در شعب بانک سامان رونمایی شد. به گزارش جامع نیوز، بانک سامان با همکاری دفتر منطقه‌ای شرکت بین‌المللی Air Aroma در ایران و پس از برگزاری جلسات متعدد کارشناسی نسبت به انتخاب رایحه اختصاصی خود اقدام کرد. بر اساس این گزارش، در شهریور ۱۳۹۲ پروژه […]

جامع نیوز:رایحه برند بانک سامان در راستای تغییر هویت بصری در شعب بانک سامان رونمایی شد.

به گزارش جامع نیوز، بانک سامان با همکاری دفتر منطقه‌ای شرکت بین‌المللی Air Aroma در ایران و پس از برگزاری جلسات متعدد کارشناسی نسبت به انتخاب رایحه اختصاصی خود اقدام کرد.

بر اساس این گزارش، در شهریور ۱۳۹۲ پروژه رایحه‌افشانی در سه شعبه نیاوران، مرکزی و جام جم به صورت آزمایشی آغاز شد و با توجه به بازخوردهای مثبت رایحه انتخاب شده و ارزیابی‌های انجام شده ۲۰ شعبه در فاز دوم برای اجرای رایحه‌افشانی انتخاب شد.

رایحه برند بانک سامان با عنوان Refresh توسط کمپانی مذکور به ثبت جهانی رسید و در اردیبهشت ۱۳۹۳ فاز دوم اجرای آن در ۱۸ شعبه تهران و ۲ شعبه شهرستان عملیاتی شد.

گفتنی است، هدف از انتخاب رایحه برند، علاوه بر تأکید هرچه بیشتر بر تمایز، القای حس خشنودی به مشتریان در هنگام حضور در بانک و استفاده از خدمات شعبه‌ای است به طوری که وقتی مشتریان در یک روز شلوغ کاری وارد فضای شعبه می‌شوند به طور غیرمستقیم احساس راحتی و آرامش را تجربه می‌کنند.