جامع نیوز:خط تولید تلویزیون اسمارت پلاس ۲۰۱۴ ال‌جی با ارتقاء پلت‌فرم و قابلیت‌های بیشمار هوشمند، نقدهای مثبت و موفقیت‌های تجاری را از آن خود کرد. ال‌جی الکترونیکس اعلام کرد که فروش تلویزیون‌های اسمارت پلاس با فناوری webOS از زمان آغاز به کار خط تولید آن در ماه مارس به بیش از یک میلیون رسید. ال‌جی […]

جامع نیوز:خط تولید تلویزیون اسمارت پلاس ۲۰۱۴ ال‌جی با ارتقاء پلت‌فرم و قابلیت‌های بیشمار هوشمند، نقدهای مثبت و موفقیت‌های تجاری را از آن خود کرد.

ال‌جی الکترونیکس اعلام کرد که فروش تلویزیون‌های اسمارت پلاس با فناوری webOS از زمان آغاز به کار خط تولید آن در ماه مارس به بیش از یک میلیون رسید. ال‌جی با ارائه تجربه کاربری جامعی که مشابه آن در هیچ یک از پلت‌فرم‌های موجود در بازار یافت نمی‌شود، انتظار دارد که ۱۰ میلیون دستگاه از این تلویزیون را تا نیمه اول سال ۲۰۱۵ به فروش برساند.
معاون اول مدیرعامل و رئیس بخش تلویزیون سرگرمی‌های خانگی ال‌جی الکترونیکس
ابراز داشت : ” دستیابی به رقم یک میلیون فقط در سه ماه دستاورد درخشانی در صنعت تلویزیون است.به عوض ارائه روز افزون قابلیت‌هائی که تعداد کمی از مردم به ندرت از آن استفاده می‌کنند، تصمیم گرفتیم با اسمارت پلاس ۲۰۱۴ ال‌جی و webOS بر روی سادگی متمرکز شویم. به نظر می‌رسد که کاربران هم با ما توافق نظر دارند که این راهی که به سوی تکامل تلویزیون‌های هوشمند طی می‌کنیم، مسیر درست است.”
ال‌جی با سرعت زیادی به عرضه مدل‌های تلویزیون اسمارت پلاس در سراسر جهان می‌پردازد و انتظار می‌رود که تا پایان این ماه در بیش از ۱۵۰ بازار جهانی حضور یابد.
این شرکت برای تلویزیون‌های اسمارت پلاس در تعدادی از فروشگاه‌های معتبر “مکان تجربه” (Experience Zone) ایجاد کرده‌است تا تعداد بیشتری از مشتریان شانس تجربه کردن راحتی و سادگی بی‌نظیر ارائه شده در تلویزیون‌های اسمارت پلاس ال‌جی را داشته باشند. تلویزیون‌های جدید ال‌جی تصورات کاربران را با تمرکز بر روی سادگی از طریق ” روشن و خاموش کردن ساده”، “یافتن ساده” و “اتصال ساده” به واقعیت تبدیل کرده‌است.
تلویزیون‌های اسمارت پلاس ال‌جی موفق به کسب نشان تائیدیه رسمی از سازمان‌های بین المللی آزمایش و تائید محصولات UL و Intertek شدند. هر دوی این موسسات صاحب نفوذ به علاوه‌ی اکثر تیترهای مربوط به رسانه‌های صنعتی، در مورد رابط کاربری فوق‌العاده راحت ال‌جی نظر مثبتی داشته‌اند و آن را سیر تکاملی قابل توجهی در توسعه تلویزیون‌های هوشمند دانستند.