جامع نیوز:تولید لوازم خانگی ۲۰۱۴ ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) طوری برنامه ریزی شده ‌است که قابلیت‌های ذخیره انرژی‌اش در کنار کیفیت عالی و طراحی باریک، مصرف‌کنندگان را تحت تاثیر قرار دهد. هر محصول طراحی شده است تا برای مصرف‌کنندگان راحتی به بار آورده و راه‌ بی‌نقصی باشد برای رفع نیازهای خانگی‌شان، همچنین زمان بیشتری در اختیار […]

جامع نیوز:تولید لوازم خانگی ۲۰۱۴ ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) طوری برنامه ریزی شده ‌است که قابلیت‌های ذخیره انرژی‌اش در کنار کیفیت عالی و طراحی باریک، مصرف‌کنندگان را تحت تاثیر قرار دهد. هر محصول طراحی شده است تا برای مصرف‌کنندگان راحتی به بار آورده و راه‌ بی‌نقصی باشد برای رفع نیازهای خانگی‌شان، همچنین زمان بیشتری در اختیار آنها قرارد دهد تا به کارهای مورد علاقه‌شان بپردازند.

ماشین لباسشوئی WF-HX200GV :

این ماشین لباسشوئی بیشترین ظرفیت را در میان ماشین لباسشوئی‌های “درب‌ از بالا” دارد و ظرفیت شستشوی آن تا ۲۰ کیلوگرم است. ماشین لباسشوئی WF-HX200GV که برای خانواده‌های پرجمعیت مناسب است به راحتی می‌تواند همه البسه موجود در خانه را تنها با یک دور پر کردن ماشین بشوید.
این ماشین لباسشوئی که به تکنولوژی هسته‌ای ال‌جی (Core Technology) و موتور بدون تسمه‌ی ۶ حرکته مجهز است، می‌تواند ۶ حرکت شستشو که برای لباس مناسب و مانند حرکت دست است را با چروک و آسیب کمتری انجام دهد.
علاوه بر این، موتور بدون تسمه آن به مبدّل(اینورتر) ارتقاء یافته‌ای مجهز شده‌است که در مقایسه با ماشین لباسشوئی‌های عادی، ذخیره‌سازی انرژی‌اش ۴۵ درصد بیشتر بوده و در مصرف آب ۲۵ درصد بیشتر صرفه جوئی می‌کند.
در ماشین لباسشوئی WF-HX200GV یک گرم‌کن (Heater) داخلی نصب شده که می‌تواند دمای آب را ۴۰ تا ۶۰ درجه افزایش دهد تا به راحتی پودر لباسشوئی را حل کند و لکه‌های بسیار کثیف و مواد آلرژی‌زا را از بین ببرد. به علاوه، این ماشین لباسشوئی با دیگی از جنس استیل ضد زنگ ارائه شده که برای جلوگیری از رشد باکتری‌ها موثرتر از دیگ‌های پلاستیکی معمولی است.

ماشین لباسشوئی Combo WD-SR1709VM :

این ماشین لباسشوئی که “درب از جلو” می‌باشد و به سیستم خشک کن مجهز شده، بیشترین ظرفیت را در بازار دارد و می‌تواند از ۱۵ تا ۱۰ کیلو لباس را به ترتیب شسته و خشک کند. این لباسشوئی مقرون به صرفه از سیستم مبدّل بدون تسمه استفاده می‌کند که با حذف تسمه و قرقره که در موتورهای معمولی به کار می‌رود اصطحکاک و صدای و مصرف انرژی کمتری دارد.
این ماشین لباسشوئی که به ژنراتور بخار مجهز است، قابلیت کارکرد ضد آلرژی دارد که می‌تواند مواد آلرژی‌زا و ذرات غبار را از بین ببرد تا شست‌وشو بهداشتی‌تر انجام شود. این ماشین لباسشوئی از فناوری ۶ حرکته ال‌جی نیز بهره می‌برد که عملکرد فوق‌العاده شست‌وشو را با آسیب کمتر به انجام می‌رساند که درست مانند شست‌وشو با دست است.
ماشین لباسشوئی Combo WD-SR1709VM از سیستم هوشمند شست‌وشو بهره می‌برد که می‌تواند دمای مناسب آب، اندازه‌ی آن و تعداد چرخش را براساس میزان و نوع البسه مشخص کند. این باعث می‌شود که کاربر از سرعت چرخش و دمای بیش از حد استفاده نکند و لباس‌ها آسیب نبینند. علاوه بر این، سیستم هوشمند شست‌وشو عدم تعادل و کف بیش از حد در خلال انجام کار را شناسائی و رفع میکند تاعملیات شست‌وشو بهتر انجام شود.

ماشین ظرفشوئی TrueSteam™ D1454CF:

با ماشین ظرفشوئی TrueSteam™ D1454CF ال‌جی اکنون کاربران می‌توانند از ظرف‌های درخشان و تمییز بدون زحمت تمییز کردن دستی آنها قبل از شست‌وشو لذت ببرند. این ماشین ظرفشوئی مجهز به ژنراتور بخار است که می‌تواند درجه حرارت بالائی تولید کند تا قطعات خشک شده غذا را از بین ببرد و ظرف‌ها را تمییزتر کند. موتور پیچیده اینورتر بدون تسمه این ماشین ظرفشوئی، درحالی که شدت پاشیدن آب را هربار بهینه می‌کند، انتقال انرژی را به بهترین شکل انجام می‌دهد و حداقل هدررفت انرژی و آب را داراست.
ال‌جی برای راحتی بیشتر، سیستم طبقه‌بندی هوشمند ( Smart Rack™) را ساخته است که کاربر می‌تواند به راحتی دندانه‌ها و ارتفاع طبقات را تنظیم کند تا کاسه‌ها، بشقاب‌ها و قابلمه‌های بزرگ را به آسانی جای دهد. به منظور داشتن کارائی بیشتر، طبقه سومی فراهم شده که فضای اضافه‌ای برای ظروف نقره ایجاد می‌کند.

یخچال GR-M237JSQN :

این یخچال ۶۷۹ لیتری شیک و در عین حال کاربردی که از استیل ضد زنگ است، با قابلیت منحصر به فرد door-in-door طراحی شده که فرد می‌تواند بدون باز کردن تمام در، به نوشیدنی‌ها دسترسی داشته باشد و هدررفت انرژی را به حداقل برساند. علاوه بر این، یخچال GR-M237JSQN ال‌جی به کمپرسور مبدّل خطی مجهز است که ده سال ضمانت دارد و مصرف انرژی آن ۴۱ درصد کمتر از کمپرسورهای معمولی درجه A است.
یک سیستم فیلتر چهار مرحله‌ای که Hygiene Fresh™نام دارد در این یخچال به کار رفته تا ۹۹.۹۹۹ درصد از باکتری‌ها و گرد و غبار را تصفیه ‌کند و هوای داخل یخچال را تازه و خوشبو نگاه دارد. برای تازه‌ نگهداشتن طولانی‌تر میوه‌ها و سبزیجات، محفظه Moist Balance Crisper™رطوبت را بخار می‌کند تا تعادل رطوبت در محفظه حفظ شود.
به لطف توجه مهندسان ال‌جی به جزئیات، درزگیر درها با فناوریBioshield™ ساخته شده که با عامل آنتی باکتری خود مانع از رشد کپک‌ها می‌شود، بنابراین دوام درزگیر حفظ می‌شود و می‌توان مطمئن بود که در هنگام بسته بودن در یخچال هوای سرد از آن خارج نمی‌شود.