جامع نیوز:در راستای ایفای رسالت های اجتماعی ، بانک صادرات ایران با همیاری کارکنان این بانک ۱۰ مدرسه در نقاط مختلف کشور احداث نموده است. به گزارش جامع نیوز این بانک به منظور اعتلای فرهنگ، دانش و انجام رسالت و مسئولیتهای اجتماعی، تاکنون ١٠ مدرسه را در استانهای تهران، گلستان، کرمان، یزد، لرستان، خراسان رضوی […]

جامع نیوز:در راستای ایفای رسالت های اجتماعی ، بانک صادرات ایران با همیاری کارکنان این بانک ۱۰ مدرسه در نقاط مختلف کشور احداث نموده است.
به گزارش جامع نیوز این بانک به منظور اعتلای فرهنگ، دانش و انجام رسالت و مسئولیتهای اجتماعی، تاکنون ١٠ مدرسه را در استانهای تهران، گلستان، کرمان، یزد، لرستان، خراسان رضوی و اصفهان، آذربایجان شرقی و خراسان شمالی تأسیس و بزودی احداث یازدهمین مدرسه توسط بانک صادرات ایران را آغاز خواهد نمود.
بر اساس این گزارش کارکنان خدوم بانک صادرات ایران با تخصیص بخشی از حقوق خود و یا کمک های نقدی در امر مقدس مدرسه سازی گام های مؤثری در راستای پیشرفت و آبادانی کشور برداشته اند و در بسترسازی برای پرورش نسل های آینده نقش فعالی داشته است .
شایان ذکر است این بانک به منظور جمع آوری کمکهای مردمی به انجمن و بنیاد های خیریه، نهادهای فرهنگی اجتماعی همچون ستاد بازسازی عتبات عالیات، کمک به زلزله زدگان و… حسابهای ویژه ای اختصاص داد و شعب این بانک نیز آماده دریافت وجوه هموطنان خیر می باشند