جامع نیوز:مدیریت شعب بانک مسکن استان یزد با تأمین ۳۰ درصد از سرمایه موردنیاز شرکت «درسا سرام میبد» در تأمین، راه‌اندازی و تولید کاشی و سرامیک آن شرکت مشارکت کرد. به گزارش جامع نیوز، احمد اسلامی مدیر شعب بانک مسکن در استان یزد که به همراه تعدادی از مسوولان برای بازدید از کارخانه به شهرستان […]

جامع نیوز:مدیریت شعب بانک مسکن استان یزد با تأمین ۳۰ درصد از سرمایه موردنیاز شرکت «درسا سرام میبد» در تأمین، راه‌اندازی و تولید کاشی و سرامیک آن شرکت مشارکت کرد.
به گزارش جامع نیوز، احمد اسلامی مدیر شعب بانک مسکن در استان یزد که به همراه تعدادی از مسوولان برای بازدید از کارخانه به شهرستان میبد سفر کرده بود، با اشاره به فعالیت گسترده کارخانه تصریح کرد: تسهیلات بانک مسکن به این کارخانه شامل تسهیلات ارزی برای خرید ماشین‌آلات و ریالی برای تأمین سرمایه در گردش آن است.
وی با تأکید بر نظارت واحد کنترل کیفی بر عملیات از ابتدا تا زمان خروج محصول از کارخانه، اذعان داشت: بانک مسکن همواره از تولیدکنندگان حمایت می کند.
شایان ذکر است ، در کارخانه درسا سرام میبد ۱۸۳ نفر در سه شیفت کاری مشغول‌به‌کار هستند و به تولید کاشی و سرامیک کف می‌پردازند به طوری که این واحد تولیدی روزانه بیش از ۱۱ هزار متر مربع کاشی و سرامیک کف تولید می‌کند که بخش عمده آن به کشور عراق صادر می‌شود.