جامع نیوز:در راستای ارتقای عملکرد شعب بانک سامان، شعبه فرجام تهران تغییر مکان یافت. به گزارش جامع نیوزاز بانک سامان، در راستای ارتقا و بهینه‌سازی عملکرد شعب، شعبه فرجام بانک سامان با کد ۸۵۳ به خیابان امین حضور منتقل شد. این گزارش حاکی است، تمام اطلاعات، سوابق، مستندات و پرونده‌های مشتریان شعبه مذکور به شعبه […]

جامع نیوز:در راستای ارتقای عملکرد شعب بانک سامان، شعبه فرجام تهران تغییر مکان یافت.

به گزارش جامع نیوزاز بانک سامان، در راستای ارتقا و بهینه‌سازی عملکرد شعب، شعبه فرجام بانک سامان با کد ۸۵۳ به خیابان امین حضور منتقل شد.

این گزارش حاکی است، تمام اطلاعات، سوابق، مستندات و پرونده‌های مشتریان شعبه مذکور به شعبه دلاوران واقع در بلوار دلاوران، بعد از چهارراه آزادگان، شماره ۳۴۰ منتقل شده است. البته با توجه به یکپارچگی خدمات بانک سامان در شعب سراسر کشور، هیچ محدودیتی جهت دریافت خدمات بانکی و انتخاب شعبه برای مشتریان وجود ندارد و مشتریان می‌توانند بنابه دلخواه شعبه جدید خود را انتخاب و خدمات موردنظر را دریافت کنند.

شایان ذکر است، سه شعبه میدان نبوت، فلکه اول تهران‌پارس و فلکه سوم تهران‌پارس در نزدیکی مکان قبلی شعبه فرجام نیز آماده ارایه خدمات به مشتریان بانک سامان خواهند بود.

بر اساس این گزارش، از این پس شعبه امین‌حضور با کد ۸۵۳ واقع در میدان بهارستان، خیابان مصطفی خمینی، خیابان امیرکبیر شرقی، نبش کوچه علیرضا جاویدی، پلاک ۱۲۰ انواع خدمات بانکی ارزی و ریالی را به عموم هموطنان به ویژه مشتریان بانک سامان ارایه خواهد کرد.