جامع نیوز:مدیرعامل بانک پارسیان ایجاد اشتغال، کمک به اقتصاد ملی، به گردش درآوردن چرخ های اقتصادی با استفاده از ابتکار و توانمندی نیروهای جوان و متخصص بانک و همچنین استفاده ازخلاقیت نخبگان علمی و جوان کشور و نوآوری در خدمات را از رویکردهای بانک پارسیان برشمرد. به گزارش جامع نیوزدکتردیواندری در ضیافت افطاری که به […]

جامع نیوز:مدیرعامل بانک پارسیان ایجاد اشتغال، کمک به اقتصاد ملی، به گردش درآوردن چرخ های اقتصادی با استفاده از ابتکار و توانمندی نیروهای جوان و متخصص بانک و همچنین استفاده ازخلاقیت نخبگان علمی و جوان کشور و نوآوری در خدمات را از رویکردهای بانک پارسیان برشمرد.

به گزارش جامع نیوزدکتردیواندری در ضیافت افطاری که به افتخار خبرنگاران، اصحاب رسانه، سردبیران و مدیران مسئول روزنامه‌ها، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری توسط روابط عمومی برپا شد، با اشاره به نقش تاثیر گذار بنگاه های بزرگ اقتصادی، یکی از مهم ترین اهداف بانک پارسیان را ایجاد اشتغال و به گردش درآوردن طرح های اقتصادی برشمرد و خاطر نشان کرد : بنگاه اقتصادی مثل بانک بجز اینکه خود نهادی است مالی وکسب کار اصل فعالیت های آن محسوب می شود، وظیفه بزرگ تری در قبال اجتماع نیز دارد وآن ایجاد اشتغال، کمک به اقتصاد ملی و به گردش درآوردن چرخ اقتصادی در جهت حل بسیاری از مشکلات جامعه است که بنگاهی مثل بانک می تواند در این زمینه نقش آفرین باشد.
مدیرعامل بانک پارسیان با تاکید بر اینکه باید به دنبال نوآوری در خدمات و ارایه شیوه های جدید باشیم، تصریح کرد: هدف از فعالیت ها در این دوره کاری در بانک پارسیان این است که با استفاده از ابتکار و خلاقیت نیروهای جوان بانک و همچنین ابتکار و خلاقیت علمی که در نخبگان جوان کشور وجود دارد در محیط های علمی بویژه دانشگاه ها، بتوانیم رویکرد جدیدی را پایه ریزی کنیم که مبنای این رویکرد دانش بنیان، کمک و خدمت به اقتصاد ملی و در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی است. در این راه قصد داریم که در ابعاد مختلف گام های بلند تری برداریم و بی شک در این زمینه به کمک و همراهی شما خبرنگاران و اصحاب رسانه بسیار احتیاج داریم و دست همیاری و همفکری به سوی شما دراز می کنیم .
دکتر دیواندری، در ابتدای سخنان خود ضمن تقدیر از همراهی صمیمانه خبرنگاران و اصحاب رسانه با بانک پارسیان گفت: خبرنگاران در پویایی اقتصاد کشور و بهبود فضای کسب و کار نقش قابل توجهی دارند واین مجموعه اقتصادی قدردان وسپاسگزار آنان است. وی خطاب به اصحاب رسانه خاطرنشان کرد: از شما می خواهیم همراهی بیشتر و صمیمانه تر خود را از بانک پارسیان دریغ نداشته و همچنان همراه ما باشید. از این رو قدردان نگاه مثبت و همراهی شما خبرنگاران عزیز هستیم که موجب رشد و شکوفایی بانک شده اید. غیر از بانک پارسیان یک تشکر هم به شما مدیونم و آن بابت لطف و محبتی است که در حق اینجانب در دوره کاری ام در نظام بانکی ، مراکز تحقیقی و اجرایی کشور داشته اید.
مدیر روابط عمومی بانک پارسیان نیز در این مراسم ضمن خیر مقدم به حاضران و اظهار خرسندی از میزبانی بانک پارسیان، نقش مشترک روابط عمومی و رسانه ها در تثبیت جایگاه بنگاه های اقتصادی بویژه بخش خصوصی و توسعه آنها را قابل اهمیت ارزیابی کرد. وی با موثر خواندن نقش خبرنگاران از حمایت های به عمل آمده توسط آنها، ادامه همکاری بیش از پیش ایشان را خواستار شد.
علی جهانی افزود: رشد ۳۰ درصدی پوشش اخبار و انعکاس رویدادهای بانک پارسیان در سال ۹۲ نسبت به سال ۹۱ و رشد ۳۷ درصدی آن در سه ماهه ابتدای سال ۹۳ نسبت به ۹۲ را نشان از همراهی اصحاب رسانه با این بانک و فعال بودن هر دو رسانه و روبط عمومی عنوان کرد و از این بابت به نمایندگی از مجموعه مدیریت ، سپاسگزار این موهبت ارزنده شد.