جامع نیوز:چهارمین همایش بین المللی بازاریابی اینترنتی، اقتصاد و گردشگری شهری، در سالن همایش های بین المللی برج میلاد تهران و با حمایت رایتل برگزار شد. به گزارش جامع نیوز، در این همایش پنج تن از اساتید بین المللی بازاریابی اینترنتی تازه ترین اطلاعات، تکنیک ها و دستاوردهای این حوزه را با مخاطبان در میان […]

جامع نیوز:چهارمین همایش بین المللی بازاریابی اینترنتی، اقتصاد و گردشگری شهری، در سالن همایش های بین المللی برج میلاد تهران و با حمایت رایتل برگزار شد.

به گزارش جامع نیوز، در این همایش پنج تن از اساتید بین المللی بازاریابی اینترنتی تازه ترین اطلاعات، تکنیک ها و دستاوردهای این حوزه را با مخاطبان در میان گذاشتند.
براساس اعلام رایتل در این همایش تازه ترین راهکارهای مربوط به برندسازی و افزایش فروش و توسعه بازار با حضور مخاطبینی چون بازرگانان، صاحبان برند و کسب و کار، مدیران شرکت ها و سازمان های مرتبط با گردشگری و اقتصاد بررسی شد.
عمده ترین دلایل برگزاری این همایش شناسایی پتانسیل های موجود در فضای کسب و کار اینترنتی در اقتصاد شهری، نقش برندسازی در توسعه اقتصادی شهرهای نوظهور، نقش فناوری اطلاعات در توسعه گردشگری، بهره گیری از قدرت نفوذ شبکه های اجتماعی و بازاریابی آنلاین در جذب و توسعه توریسم در صنعت گردشگری، بازاریابی اینترنتی و تاثیر آن در ترغیب سرمایه گذاری بین المللی این حوزه، و روش های راه اندازی کسب و کارهای آنلاین در جهت توسعه کارآفرینی بود که به درستی برای شرکت کنندگان در همایش محقق شد.
گفتنی است در این همایش علاوه بر سلطانی فر معاون رییس جمهوری و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و گیل آبادی رییس مرکز ارتباطات راهبردی و امور بین الملل شهرداری تهران اساتیدی همچون کسپر زیمنسکی (Kaspar Szymanski)، مدیر وب اسپم تیم گوگل از سال ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۳ ، الن اورو (Alain Heureux)، رییس انجمن تجاری بازاریابی تعاملی و دیجیتالی IAB اروپا، خوزه ال تروچادو (Jose L.Truchdo)، مدیر ارشد مارکتینگ Expedia بزرگترین سایت بوکینگ هتل و بلیت در دنیا، بس ون دن بلد (Bas Van Den Beld)، مشاور مارکتینگ KLM و برنده سرچ بلاگ اروپا در سال ۲۰۱۱، کریستین. ام . هاجسون (Kristian m. Hauksson) مرد سال وب اروپا در سال ۲۰۱۴ وحمید سپید نام، پرزیدنت SEMPO درایران و رییس هیات مدیره شرکت کاسپید حضور داشتند.
این همایش ۱۲ ساعته از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب در برج میلاد تهران و با استقبال و حضور ۱۶۰۰ شرکت کننده برگزار شد و ابعاد تبدیل ایران به قطب گردشگری بررسی شد.
در این مراسم به ابعاد وسیع گردشگری در کشور، راههای جلب توریست و مبارزه با تبلیغات ناصحیح در خصوص کشور مورد ارزیابی قرار گرفت.
گفتنی است این همایش در شهر کرج توسط شرکت سادنا (۲۵مرداد) و در مشهد توسط مدیر برتر (۲۶ مرداد) برگزار گردیده است. همچنین در اصفهان توسط گروه لرن بیزنس (۲۷ مرداد)،در شیراز توسط گروه تبلیغات پارسی(۲۸ مرداد) و همچنین در بندر عباس توسط شرکت آذرک هولدینگ(۲۹ مرداد) برگزار می شود.