جامع نیوز: کلیه مدیران و کارکنان بانک سپه مدیریت شعب مناطق شرق و مرکزی تهران طی حرکتی خودجوش با امضای طوماری، با مدیرعامل نخستین بانک ایرانی میثاق بستند که از تمام توانمندیهای خود در مسیر کسب اعتلای مقام در خور شأن «نخستین بانک ایرانی» بهره گیرند. به گزارش جامع نیوز، سیدکامل تقوی نژاد مدیرعامل بانک […]

جامع نیوز: کلیه مدیران و کارکنان بانک سپه مدیریت شعب مناطق شرق و مرکزی تهران طی حرکتی خودجوش با امضای طوماری، با مدیرعامل نخستین بانک ایرانی میثاق بستند که از تمام توانمندیهای خود در مسیر کسب اعتلای مقام در خور شأن «نخستین بانک ایرانی» بهره گیرند.
به گزارش جامع نیوز، سیدکامل تقوی نژاد مدیرعامل بانک سپه به تازگی با حضور در جمع مدیران و کارکنان مدیریت شعب مناطق شرق و مرکزی تهران، با پرسنل این مناطق دیدار کرد و در مدت زمانی بالغ بر ۵ ساعت (در هر منطقه) به شنیدن سخنان آنها پرداخت.
دیدار مدیرعامل بانک سپه با مدیران و کارکنان مدیریت مناطق شرق و مرکزی تهران، از جمله ۱۶ دیدار مدیرعامل با مدیران و کارکنان مناطق مختلف بانک سپه از زمان حضور وی در این بانک است.
تقوی نژاد در دیدار با مدیران و کارکنان منطقه مذکور با بوسیدن پرچم نخستین بانک ایرانی گفت: این پرچم برای ما ارزشمند است، این پرچم را دوست داریم.
مدیرعامل بانک سپه با نوید تحولات جدید در بانک سپه گفت: امروز یک موج در بانک سپه ایجاد شده ، این موج انکار شدنی نیست، این موج، موج غیرت و شهامت است. شهامت مبتنی بر دانش و مبتنی بر تجربه.
در پی برگزاری این همایشهای پرشور و صمیمی، مدیران و کارکنان مدیریت شعب منطقه شرق و مرکزی تهران با امضای طوماری هم قسم شدند تا با بهره گیری از تمام توانمندیهای خود در مسیر اعتلای جایگاه بانک سپه گام بردارند.

* متن میثاق نامه مدیران و کارکنان مدیریت شعب منطقه شرق تهران بدین شرح است:
جناب آقای سید کامل تقوی نژاد، مقام محترم مدیرعامل بانک سپه بدون شک وجود وفاق و همدلی میان مدیران سطوح عالی و میانی کارکنان هر مجموعه یکی از مشخصه های سازمانهای پیشرو محسوب می شود. حرکت نمادین گرانسنگ بی نظیر جنابعالی را که نوید بخش این وفاق و همدلی است در برگزاری همایش با حضور کلیه کارکنان مدیریت شعب منطقه شرق تهران ارج نهاده و از صمیم قلب قدردان حضور گرم و ارزشمندتان در جمع همکاران خدوم و دلسوز خود که با بیانات شیوا و معطر به عطر خوش صداقت، غیرت و دلسوزی برخواسته از عمق وجودتان، روحی تازه در کالبد وجودشان دمیدن گرفته است، می باشیم.
در پاسخ به فرمایشات حضرتعالی با اتکال به رحمت و لطف همیشگی پرودگار یگانه و به مدد توشه گرانقدر ۹۰ ساله «نخستین بانک ایرانی» بر خود فرض دانسته و متعهد می شویم که تمام توانمندیهای خود را در راه کسب اعتلای مقام در خور شأن «نخستین» بانک ایرانی به کار گرفته تا اولین بودن در عرصه اقتصادی را همچون گذشه معنا بخشیم.

* متن میثاق نامه مدیران و کارکنان مدیریت شعب منطقه مرکزی تهران نیز به این شرح است:
تلاشهای مجدانه و امیدبخش مقام محترم مدیریت عامل بانک و نیل به اهداف متعالی نخستین بانک ایرانی، ما کارکنان مدیریت شعب منطقه مرکزی تهران را بر آن داشت تا در پی پاسخی شایسته و در خور به این تفکر آتی نگر، اندیشه خلاق و نگرش عالی، متعهد شویم با عزم راسخ، سعی وافر و با بهره گیری از تمامی ابزارهای در اختیار، در راستای ارتقا جایگاه بانک سپه، از هیچ کوششی مضایقه نکنیم و هم قسم شویم تا فتح قله های رفیع موفقیت و سربلندی و اعتلای جایگاه بانک، یک لحظه از پا ننشینیم و به عزم و اراده پولادین و مدبرانه جناب آقای تقوی نژاد مقام محترم مدیریت عامل بانک صمیمانه و صادقانه لبیک می گوییم.