جامع نیوز:معاون فنی و عمران شهرداری تهران با تاکید بر لزوم همکاری بیشتر میان بانک شهر و شهرداری‌ها گفت: در چند سال اخیر بانک شهر نقش تعیین‌کنندهای در موفقیت مدیریت شهری کلانشهرها از جمله تهران داشته است و بدون شک آثار این اقدامات در سطح شهر ملموس است. به گزارش جامع نیوز، دکتر سیدمازیار حسینی […]

جامع نیوز:معاون فنی و عمران شهرداری تهران با تاکید بر لزوم همکاری بیشتر میان بانک شهر و شهرداری‌ها گفت: در چند سال اخیر بانک شهر نقش تعیین‌کنندهای در موفقیت مدیریت شهری کلانشهرها از جمله تهران داشته است و بدون شک آثار این اقدامات در سطح شهر ملموس است.
به گزارش جامع نیوز، دکتر سیدمازیار حسینی در نشست با مدیرعامل بانک شهر با اشاره به نزدیکی فعالیت‌ها میان این بانک و معاونت فنی و عمران شهرداری تهران اظهار داشت: بانک شهر، بانکی متفاوت است و بی‌تردید وجود بانک شهر ایده بسیار موفقی بوده است و این معاونت طی چند سال اخیر در بسیاری از موارد از کمک‌های بانک شهر بهره‌مند شده است‌.
وی افزود‌: این بانک همواره به ویژه در روزهای پایان سال که حجم کار بیشتر می‌شود، پاسخگوی مناسبی بوده است و اگر این ارتباط وجود نداشت حتماً مشکلات مختلفی ایجاد می‌شد و این ارتباط دو سویه مبتنی بر درک مشترک میان این دو مجموعه هست‌.
حسینی با بیان این که آینده خوبی در انتظار بانک شهر است‌، عنوان کرد‌: با برنامه‌ها و اقداماتی که توسط مدیریت بانک شهر در حال انجام است ما هم امیدواریم این بانک جزء بانک‌های برتر کشور قرار گیرد و این دور از انتظار نیست، چرا که در چند سال اخیر این بانک نقش تعیین‌کننده‌ای در موفقیت مدیریت شهری داشته است و بدون شک آثار این اقدامات در سطح شهر ملموس است و همگان به آن اذعان دارند‌.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در ادامه با بیان این که تجهیز کارگاه برای پروژه‌های جدید شهرداری در حال انجام است‌، افزود: در تعامل مشترک میان این معاونت و بانک شهر، بخش عمده‌ای از منابع در اختیار پروژه‌های عمرانی شهرداری قرار خواهد گرفت‌.
حسینی تصریح کرد‌: یکی از روش‌های تامین مالی این است که بانک شهر را به پیمانکاران پروژه‌های بزرگ معرفی کنیم و با تضمین بانک شهر از تسهیلات سایر بانک‌ها استفاده کنند‌.
وی در ادامه خاطرنشان کرد‌: همچنین یکی از مواردی که بانک می‌تواند در آن نقش مهمی ایفا کند آن است که هولدینگ‌های خود را به نیابت از بانک در پروژه‌های شهرداری وارد کند و هولدینگ‌ها با تامین منابع در زمان مناسب، کار را دنبال و اجرا کنند.
حسینی با اشاره به اقدامات معاونت فنی و عمران شهرداری تهران و لزوم ارتباط نزدیک با بانک شهر افزود‌: انجام پروژه‌های بزرگ مانند مدیریت منابع آب‌های سطحی به منظور پیشگیری از بحران به ویژه در مواقع اضطراری، تسهیل تردد شهروندان با اجرای پروژه‌های عمرانی و ده‌ها پروژه بزرگ دیگر موجب فرسوده شدن تجهیزات این معاونت شده که با کمک بانک شهر و تامین ماشین‌آلات این مشکلات قابل حل است‌.
معاون فنی و عمران شهرداری تهران یادآور شد: بانک شهر متعلق به شهروندان است و معرفی این بانک در افتتاح پروژه‌ها می‌تواند نوع دیگری از ارتباط میان بانک و شهرداری را به نمایش گذارد‌.