جامع نیوز:در پی ماه ها کار بی وقفه و تلاش کارشناسان IT و مهندسان برنامه نویس بانک پارسیان، نسخه IOS برنامه «همراه بانک پارسیان» راه اندازی و آماده بهره برداری شد. در حال حاضر دانلود برنامه یادشده از طریق وب سایت بانک پارسیان فراهم شده است. شایان توجه است؛ مشتریان گرامی برای دانلود نرم افزار […]

جامع نیوز:در پی ماه ها کار بی وقفه و تلاش کارشناسان IT و مهندسان برنامه نویس بانک پارسیان، نسخه IOS برنامه «همراه بانک پارسیان» راه اندازی و آماده بهره برداری شد. در حال حاضر دانلود برنامه یادشده از طریق وب سایت بانک پارسیان فراهم شده است. شایان توجه است؛ مشتریان گرامی برای دانلود نرم افزار همراه بانک پارسیان می توانند از طریق مرورگر گوشیiphone یا ipad خود وارد وب سایت بانک پارسیان به نشانی www.parsian-bank.ir شده و سپس از نوار بالای صفحه به ترتیب گزینه های «بانکداری الکترونیکی» –> «بانکداری موبایل» –> «برنامه کاربردی همراه بانک پارسیان» را انتخاب کنند. سپس در صفحه جدید لینک «دریافت نسخه IOS» را انتخاب کنند که با این کار بلافاصله عملیات دانلود و نصب برنامه برروی گوشی اجرا می شود.
پس از نصب برنامه همراه بانک پارسیان، با نام کاربری و رمز ورود به سرویس تلفنبانک می توان وارد برنامه و از خدمات متنوع آن بهره مند شد. بنابراین مشتریانی که نام کاربری و رمز ورود به تلفنبانک پارسیان را ندارند، لازم است به همراه شناسنامه، کارت ملی و دفترچه حساب خود به یکی از شعب بانک پارسیان مراجعه و درخواست فعالسازی سرویس تلفنبانک بنمایند و رمزهای موردنیاز را دریافت کنند.
همچنین برای انجام عملیات انتقال وجه و سایر پرداخت ها از طریق همراه بانک لازم است رمزهای یکبار مصرف نیز از شعبه دریافت شود.