جامع نیوز: جشنواره‌ی فروش ویژه‌ی مودم‌های جیبی وایمکس مبین‌نت با قابلیت اتصال به شبکه‌ی موبایل، با شرایط استثنایی برای مشترکان جدید و فعلی مبین‌نت آغاز شد. به گزارش جامع نیوز، در این جشنواره که ازاول شهریور آغاز و تا پایان مهر ماه ادامه دارد، مودم‌های جیبی وایمکس مبین‌نت با شرایط ویژه و استثنایی عرضه خواهند […]

جامع نیوز: جشنواره‌ی فروش ویژه‌ی مودم‌های جیبی وایمکس مبین‌نت با قابلیت اتصال به شبکه‌ی موبایل، با شرایط استثنایی برای مشترکان جدید و فعلی مبین‌نت آغاز شد.

به گزارش جامع نیوز، در این جشنواره که ازاول شهریور آغاز و تا پایان مهر ماه ادامه دارد، مودم‌های جیبی وایمکس مبین‌نت با شرایط ویژه و استثنایی عرضه خواهند شد. بر این اساس، مشترکان جدید با خرید طرح‌های یک‌ساله‌ی مودم‌های جیبی GPRS با حجم دانلود ۲۰ گیگابایت و سرعت ۱۰۲۴ کیلوبیت بر ثانیه و یا طرح‌های دو ساله با حجم دانلود ۳۰ گیگابایت و سرعت ۵۱۲ کیلوبیت بر ثانیه، به جای پرداخت ۴۹۰ هزار تومان از ۲۰ درصد تخفیف ویژه بهره‌مند می‌شوند و تنها ۳۹۲ هزار تومان پرداخت خواهند کرد. شرکت ارتباطات مبین‌نت در جشنواره‌ی ‌فروش ویژه‌ی خود برای آن دسته از مشترکان جدیدی نیز که تنها اقدام به خرید مودم‌های جیبی بدون فعال‌سازی طرح بر روی آن می‌کنند، شرایط ویژه‌ای را در نظر گرفته است. در طول مدت این جشنواره، این دسته از مشترکان سه ماه اینترنت با سرعت ۱۰۲۴ کیلوبیت بر ثانیه و ۳ گیگابایت حجم دانلود رایگان دریافت خواهند. علاوه بر این، کلیه‌ی مشترکان فعلی نیز که از هر یک از مودم‌های مبین‌نت استفاده می‌کنند، می‌توانند هر یک از طرح‌های بالا را با ۲۵ درصد تخفیف و تنها به قیمت ۳۶۷ هزار تومان خریداری و فعال کنند. کلیه‌ی علاقه‌مندان، برای بهره‌مندی از این شرایط استثنایی می‌توانند در طول مدت این جشنواره با ورود به وب‌سایت مبین‌نت به نشانی www.mobinnet.ir طرح ویژه‌ی جشنواره را انتخاب و فرم اشتراک را تکمیل کنند. پس از پرداخت قیمت محصول به صورت آنلاین، مودم به‌صورت کاملاً رایگان و از طریق پست برای مشترک ارسال شده و پس از آن عوامل فنی برای ارزیابی کیفی و راه‌اندازی مودم به نشانی مشترک مراجعه خواهند کرد. امکان جابه‌جایی در ۳۱ استان کشور و کیفیت بالای آنتن‌دهی و از همه مهم‌تر امکان اتصال به شبکه‌ی موبایل با استفاده از سیم کارت به عنوان اینترنت پشتیبان، عملکرد مودم‌های جیبی را تا حدی افزایش داده است که به یکی از بهترین گزینه‌ها برای افرادی که همیشه و همه جا به یک اینترنت همراه نیاز دارند، تبدیل شده است.از دیگر مزایای مودم‌های جیبی وایمکس مبین‌نت با قابلیت GPRS می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

·بدون نیاز به خط تلفن

·تحویل و فعال‌سازی فوری

·قابلیت استفاده‌ی هم‌زمان چند دستگاه از اینترنت با فناوری Wi-Fi

·قابل استفاده با اتصال به برق، USB و باتری شارژی

۶ ساعت استفاده‌ی مداوم بدون نیاز به شارژ

·گارانتی یک‌ساله و ارایه‌ی خدمات پشتیبانی شبانه‌روزی (۷*۲۴)

·ضریب اشتراک یک‌به‌چهار

·ارایه‌ی رایگان اپلیکیشن موبایل جهت کنترل حساب کاربری

·امکان استفاده در منازل، سازمان‌ها، اماکن استیجاری، عمومی و فضای باز