جامع نیوز:سئول، ۴ سپتامر ۲۰۱۴- کمی پیش از برگزاری نمایشگاه IFA 2014، بزرگترین نمایشگاه محصولات الکترونیکی که از ۵ تا ۱۰ سپتامر در برلین برگزار خواهد شد، ال‌جی خودش را آماده می‌کند تا با نمایش یک سری از محصولات بی‌نظیرش، نشان دهد چقدر با زندگی مشتریان گره خورده. در راستای شعار نوآوری برای یک زندگی […]

جامع نیوز:سئول، ۴ سپتامر ۲۰۱۴- کمی پیش از برگزاری نمایشگاه IFA 2014، بزرگترین نمایشگاه محصولات الکترونیکی که از ۵ تا ۱۰ سپتامر در برلین برگزار خواهد شد، ال‌جی خودش را آماده می‌کند تا با نمایش یک سری از محصولات بی‌نظیرش، نشان دهد چقدر با زندگی مشتریان گره خورده. در راستای شعار نوآوری برای یک زندگی بهتر، ال‌جی به دنبال پیشرفت جایگاهش به عنوان یک برند است، برندی که از طریق تمامی محصولات الکترونیکی و وسایل خانگی اش مانند اولین تلویزیون OLED با قابلیت ۴K، ساعت مچی آندروئید G Watch R، جاروبرقی های CordZero و وسایل خانگی‌ای که با فرستادن پیامک یا مکالمه طبیعی کنترل می شوند، خدمات عالی و هوشمند به کاربران ارائه می کند.
به گفته وین پارک، نایب رئیس اجرایی و مدیر بازاریابی و فروش جهانی ال‌جی الکترونیکس: “چیزی که مشتریان واقعا می خواهند این است که از تکنولوژی بدون اینکه زندگی کردن پیچیده‌تر شود استفاده کنند. مردم می‌خواهند تکنولوژی همیشه همراهشان باشد یا از آن در خانه هایشان استفاده کنند ولی اثر جانبی این خواسته معمولا پیچیدگی بیشتر است. ال‌جی آماده است تا در برلین به مشتریان پیشرفته ترین نوآوری هایش را که تنها با این هدف ساخته شده اند که زندگی مردم را بهتر و راحتتر کنند، نشان دهد.”
آینده ی تلویزیون: تلویزیون OLED 4K ال‌جی
با وجود اولین تلویزیون ۴K OLED در جهان که از بهترین تکنولوژی نمایش موجود بهره می‌برد، ال‌جی به پیشتازی خودش در بازار تلویزیون های OLED ادامه می‌دهد. در نمایشگاه IFA امسال، تلویزیون های ۴K OLED رنگ بدون نقص، کنتراست بی‌نهایت و رزولوشن ۴K (33 میلیون زیر پیکسل) را به منظور یک تجربه‌ی تماشای تلویزیون کاملا جدید با تصاویری با جزئیات و شفافیت شگفت انگیز و کنتراست بی نهایت، ارائه می کنند. صفحه نمایش با طراحی منحنی این تلویزیون ۴K OLED، برای بیننده یک تجربه صدا و تصویر فوق العاده به وجود می‌آورد و همچنین زاویه دید را گسترده تر می کند.
دیگر پیشرفت تکنولوژیکی موجود، تلویزیون OLED انعطاف پذیر ۷۷ اینچی ال‌جی است که به بینندگان این امکان را می‌دهد تا زاویه انحنای تلویزیون را با توجه به سایز بینندگان یا چیزی که تماشا می‌کنند، تغییر دهند. این تلویزیون OLED پیشرفته به صورت اتوماتیک کیفیت صدا و تصویر را با توجه به درجه انحنا تنظیم می کند. ال جی همچنین یک تلویزیون منحنی OLED 55 اینچی که کناره های صفحه نمایشش با کریستال سواروسکی تزئین شده معرفی خواهد کرد. این کریستال های نورانی، تکمیل کننده کیفیت رنگ دقیق و فوق العاده ای هستند که توسط پیکسل های Self Lighting ال جی تولید می شود و نتیجه نهایی ظرافتی شگفت انگیز دارد.
بهترین کیفیت تصویر، قابلیت های هوشمند
ال جی مجموعه وسیع تلویزیون های ULTRA HD با اندازه های صفحه نمایش ۴۹، ۵۵، ۶۵، ۷۹، ۸۴، ۹۸ و ۱۰۵ اینچ را نیز به نمایش خواهد گذاشت. به لطف پنل IPS 4K ال‌جی که کیفیت رنگ دقیق و زاویه دید وسیعی ایجاد می کند، کاربران می توانند بدون اینکه کوچکترین ضعفی در کیفیت رنگ و کنتراست به وجود بیاید، تقریبا از هر جایی تلویزیون را تماشا کنند تلویزیون ۱۰۵ اینچی منحنی ULTRA HD با نسبت صفحه نمایش CinemaScope 21:9، رزولوشن ۵K (5120 x 2160) دارد که تعداد پیکسل ها در آن ۳۰ درصد نسبت به تلویزیون های ۴K معمولی بیشتر هستند. صفحه نمایش بسیار بزرگ این تلویزیون، با سیستم صوتی ۱۵۰ وات و کانال های ۷.۲ بی‌نظیرش، برای بینندگان یک تجربه سینمای خانگی واقعی را رقم خواهد زد.
در نتیجه همکاری با شرکت هایی مانند نتفلیکس، آمازون و واکی و همچنین برای مشتریان اروپایی همکاری با شرکت های مانند فیلم باکس، لایو، مکس دام، ویدئو سیتی و اوکو، همه تلویزیون های ULTRA HD ال‌جی برنامه‌های مختلفی با کیفیت ULTRA HD برای پخش کردن خواهند داشت. با موتور ۴K واقعی ال‌جی، برنامه های با کیفیت استاندارد (SD) و کیفیت بالا (HD) می توانند تا نزدیکی کیفیت ۴K معادل سازی شوند.
پلت فرم هوشمند WebOS که در همه ی تلویزیون های OLED و ULTRA HD به کار رفته، می تواند دسترسی ساده و سریع کاربر به دنیای سرگرمی را میسر کند. پلت فرم WebOS ال‌جی جستجو و پیدا کردن سریعتر برنامه ها را ممکن می‌کند و به کاربر اجازه می دهد به راحتی بین اَپ ها، سرویس ها، برنامه‌های خبری زنده و محتوایی که در دستگاه های خارجی ذخیره کرده، برنامه مورد نظرش را انتخاب کند. با کمک شخصیت انیمیشنی BeanBird، پلت فرم WebOS اتصال و چیدمان برنامه ها را در این تلویزیون به یک موضوع کاملا بدون استرس مبدل می‌کند. در نمایشگاه IFA امسال، علاقمندان می توانند شخصیت های BeanBird خودشان را درست کنند و بر روی دیوار ویدئویی بزرگ در بخش ال‌جی در این نمایشگاه به نمایش بگذارند.
دستگاه های پوشیدنی‌ای که یک گام جلوتر از بقیه هستند
در ادامه ساخت ساعت G Watch ال‌جی که یکی از اولین دستگاه های پوشیدنی مجهز به Android Wear بود که وارد بازار شد، ال‌جی در نظر دارد در بخش محصولات پوشیدنی با ترکیب طراحی کلاسیک با تکنولوژی پیشرفته پیشتاز شود. ساعت مچی جدید G Watch R ال‌جی اولین دستگاه پوشیدنی در بخش ساعت است که از یک صفحه P-OLED کاملا دایره ای شکل که استفاده کاربر از ۱۰۰ درصد سطح ساعت را میسر می کند بهره می برد. جدیدترین دستگاه پوشیدنی ال جی با داشتن یک قاب قوی و مقاوم از جنس فولاد ضد زنگ، ظاهر کلاسیکی دارد و تنها با یک لمس نماهای دیگری از این ساعت نیز در دسترس خواهند بود.
KizON، محصول پوشیدنی مچی ال‌جی برای بچه ها، تعهد ال‌جی به تولید محصولاتی که علاوه بر مبتکرانه بودن، برای همه ی اعضای خانواده مناسب باشند را نشان می دهد. KizON که منحصرا برای بچه‌های پیش دبستان و دبستان ساخته شده، جا و مکان بچه ها را در هر زمان مشخص می کند و والدین می توانند به وسیله آن و از طریق اسمارت فون هایشان از مکان بچه ها مطلع باشند.
مجموعه کامل اسمارت فون های خانواده G3
مجموعه کامل اسمارت فون های سری G3 ال‌جی مانند G3 Beat، G Vista و G3 Stylus به همراه مدل بسیار تحسین شده G3، در نمایشگاه IFA به نمایش در خواهند آمد. با توجه به تعهد ال‌جی به دادن خدمات مناسب به تمامی مشتریان، این اسمارت فون ها طراحی و تکنولوژی پیشرفته (UX) نسخه اصلی G3 ال‌جی را به همراه یک سری ویژگی های کلیدی بهینه سازی شده مدل G3 (به منظور اینکه هر مدل سبک خاص خودش را داشته باشد) را با قیمتی مناسب و بدون اینکه کیفیت قربانی شود، دارند.
مدل G3 Beat یک UX پیشرفته و تکنولوژی اتو فوکوس سریع را در یک اندازه جمع و جورتر و با یک صفحه نمایش باریک ۵ اینچی ارائه می کند. مدل G Vista از لحاظ سخت افزاری مشابه مدل G3 است و یک صفحه نمایش بزرگتر ۵.۷ اینچی دارد. در نهایت مدل G3 Stylus یک صفحه بزرگ ۵.۵ اینچی دارای یک قلم Rubberdium است که برای کسانی که به دنبال نوشتن با دست، نت برداری و نقاشی هستند مناسب است.
خانه هوشمند با قابلیت صحبت طبیعی با کاربر
خانه هوشمند ال‌جی بر مبنا ایده ی یکی کردن چندین وسیله ی هوشمند در یک سیستم به هم پیوسته به منظور افزایش راحتی و سادگی برای کاربران شکل گرفته است. هسته مرکزی این محصول HomeChat ال‌جی است که یک پلت فرم ارسال و دریافت پیام است و برای کاربران امکان کنترل و ارتباط بی نظیر با وسایل خانه را برای انجام کارهایشان فراهم می کند. با استفاده از یک اسمارت فون، کاربران علاوه بر اینکه می توانند از کنترل کامل بر روی اکو سیستم خانه هوشمندشان لذت ببرند، همچنین می توانند از وضعیت های ذخیره انرژی و وقت هوشمند این محصول در شرایطی مانند ترک خانه، بازگشت به خانه و یا در زمان گذراندن تعطیلات استفاده کنند. خانه هوشمند ال جی با پلت فرم سیستم های خانه هوشمند موجود در بازار و همچنین وسایل خانگی و دستگاه های شرکت های مختلف از طریق نرم افزارهایی مانند نرم افزار AllJoyn (نرم افزاری برای ارتباط یکپارچه چندین دستگاه که توسط شرکت Allseen Alliance ساخته شده) سازگار است. AllJoyn کاربران را از وضعیت کاری وسایل خانه ال جی شان مطلع می کند. مثلا به محض اینکه کار ماشین لباسشویی تمام شد، کاربر به صورت اتوماتیک از طریق تلویزیون هوشمند ال جی که به سیستم عامل WebOS مجهز است، پیامی دریافت می کند.
وسایل خانگی با مصرف انرژی کمتر و هوشمندتر
در نمایشگاه IFA 2014، ال جی مجموعه ی کامل محصولات وسایل خانگی خودش را به نمایش خواهد گذاشت که بیشترین راحتی ممکن و ذخیره ی انرژی فوق العاده را ارائه می کنند و همه ی آنها با استانداردهای بالایی که مشتریان اروپایی در نظر دارند طراحی شده اند. بخش مورد توجه این مجموعه سری جدید جارو برقی های بی سیم پیشرفته CordZero ال‌جی خواهد بود که شامل

مدل‌های CordZero، CordZero 2 in 1، CordZero Bedding
(مخصوص تختخواب و تشک) و CordZero Hom-Bot مربعی شکل(جاروی روبات) است. همانطور که از اسم این محصول پیداست، به لطف موتور اینورتر هوشمند مبتکرانه ال جی و باتری های قابل شارژ پیشرفته، جاروهای سری CordZero امکان یک جاروی قدرتمند و راحت را بدون مزاحمت سیم فراهم می کنند.
ال‌جی همچنین جدیدترین یخچال های با راندمان انرژی بالایش را که علاوه بر ذخیره انرژی بهتر، صدای کمتری دارند و مواد غذایی را مدت زمان بیشتری تازه نگه می‌دارند را هم نمایش خواهد داد. از این یخچال‌ها می توان به مدل Total No Frost فریزر در پایین اشاره کرد که ۲۰ درصد بیش از شرایط مورد نیاز برای دریافت رتبه انرژی A+++ را دارد. جدیدترین ماشین لباسشویی ال‌جی که در نمایشگاه IFA معرفی خواهد شد می تواند یک دور شستشوی کامل لباس ها را در تنها ۴۹ دقیقه انجام دهد و به لطف تکنولوژی TurboWash 55 درصد بیش از شرایط لازم برای کسب رتبه انرژی A+++ را دارد. LG Studio نیز یک آشپزخانه توکار بسیار مدرن و زیباست که با بیشترین کیفیتی که کاربران اروپایی در نظر دارند طراحی شده و به مجموعه ای از وسایل خانگی ال جی مانند یخچال پیشرفته، فر برقی، ظرفشویی و گاز و هود برقی مجهز است.