جامع نیوز:شرکت خدمات اول مخابرات در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی تلکام، در زمینه های مختلف مخابراتی از جمله خدمات و سرویس‌های تلفن ثابت، همراه اول، اینترنت پرسرعت مخابرات تهران (ADSL) و مودمهای ۳G، ۴G و ADSL و … به مشترکان خدمت رسانی می کند. به گزارش جامع نیوزاز شرکت خدمات اول مخابرات، سرویس پیامک تلفن […]

جامع نیوز:شرکت خدمات اول مخابرات در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی تلکام، در زمینه های مختلف مخابراتی از جمله خدمات و سرویس‌های تلفن ثابت، همراه اول، اینترنت پرسرعت مخابرات تهران (ADSL) و مودمهای ۳G، ۴G و ADSL و … به مشترکان خدمت رسانی می کند.
به گزارش جامع نیوزاز شرکت خدمات اول مخابرات، سرویس پیامک تلفن ثابت و نحوه استفاده از این سرویس در غرفه این شرکت در نمایشگاه تلکام به متقاضیان اطلاع رسانی و ثبت‌نام از متقاضیان اینترنت پرسرعت مخابرات و مودم نیز با تخفیفات ویژه نمایشگاهی انجام می شود.
سامانه مدیریت مجازی مشتریان همراه اول در غرفه شرکت خدمات اول مخابرات فعال است و مشترکان می توانند برای رفع مشکلات خود به این غرفه مراجعه و نسبت به رفع مشکل خود اقدام نمایند.
شرکت خدمات اول مخابرات در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی تلکام، از تمامی طرح ها و ایده های مرتبط با صنعت مخابرات و حوزه IT که توسط کارشناسان، محققان و صاحب نظران امر مخابرات و ارتباطات تدوین شده باشد، (اعم از خدمات قابل ارائه شامل فروش ADSL، فروش تلفن، ۱۱۸، فروش پهنای باند، خدمات Call Center، طرح های توسعه ای درباره Contact Center، پروژه‌های ارزش افزوده تلفن ثابت و همراه، خدمات مالی، بانکی، بیمه ای و …) با توافق مالی مشخص حمایت می کند.
علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند از ۱۴ تا ۱۷ مهرماه به غرفه شرکت خدمات اول مخابرات در سالن ۶- پانزدهمین نمایشگاه بین المللی تلکام در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران مراجعه نمایند.