چامع نیوز:با تسهیلات بانک سامان، بزرگ‌ترین کارخانه سیمان سفید کشور در استان خراسان رضوی به بهره‌برداری می‌رسد. به گزارش جامع نیوز، تامین مالی این پروژه ازسوی مدیریت امور بانکداری شرکتی بانک سامان و با تکنولوژی بزرگ‌ترین شرکت تولیدکننده دستگاه‌های تولید سیمان در حومه شهر مقدس مشهد ساخته شده است. بر اساس این گزارش، این کارخانه […]

چامع نیوز:با تسهیلات بانک سامان، بزرگ‌ترین کارخانه سیمان سفید کشور در استان خراسان رضوی به بهره‌برداری می‌رسد.
به گزارش جامع نیوز، تامین مالی این پروژه ازسوی مدیریت امور بانکداری شرکتی بانک سامان و با تکنولوژی بزرگ‌ترین شرکت تولیدکننده دستگاه‌های تولید سیمان در حومه شهر مقدس مشهد ساخته شده است.
بر اساس این گزارش، این کارخانه با ظرفیت تولید روزانه یک‌هزار تن سیمان سفید، ظرف مدت ۲۷ ماه طراحی و راه‌اندازی شده است. با آغاز به‌کار این واحد صنعتی، ۱۵۰ نفر به طور مستقیم و حدود ۵۰۰ نفر به طور غیرمستقیم مشغول به‌کار می‌شوند.
این گزارش حاکی است، با توجه به کیفیت بالای سیمان تولیدی این واحد صنعتی، هم‌اکنون قرارداد صادرات بیش از ۲۰هزار تن سیمان سفید با کشورهای عربستان سعودی و عراق منعقد شده است.
گفتنی است، آن دسته از شرکت‌های بزرگی که فعالیت بانکی و گردش مالی آن‌ها از حد مشخصی بیشتر باشد، در گروه مشتریان شرکتی بانک سامان قرار می‌گیرند و خدمات بانکی را به‌گونه‌ای متمایز و بی‌واسطه شعب ازطریق بانکداران شرکتی دریافت می‌کنند.
بانکداری شرکتی همگام با بانکداری بین‌الملل سامان توانسته با تمرکز جدی بر عملیات ارزیِ کالاهای اساسی، حمایت مؤثری از فعالیت شرکت‌های فعال در صنایع دارویی، غذایی، تجهیزات پزشکی و صنایع مادر کشور داشته باشد.