جامع نیوز: Xperia™ Z2 Tablet برندۀ عنوان بهترین تبلت سال ۲۰۱۴- ۲۰۱۵ اروپا شد به گزارش جامع نیوز«کاندو» که همان تعهد Sony به ارائۀ محصولاتی است که احساسات مردم را برمی‌انگیزد، با ثبت شش جایزه از سوی EISA (انجمن تصویربرداری و صدای اروپا)،بزرگ‌ترین سازمان سردبیران چندرسانه‌ای اروپا، مورد تصدیق قرار گرفت. این جایزه‌ها که شامل […]

جامع نیوز:
Xperia™ Z2 Tablet برندۀ عنوان بهترین تبلت سال ۲۰۱۴- ۲۰۱۵ اروپا شد

به گزارش جامع نیوز«کاندو» که همان تعهد Sony به ارائۀ محصولاتی است که احساسات مردم را برمی‌انگیزد، با ثبت شش جایزه از سوی EISA (انجمن تصویربرداری و صدای اروپا)،بزرگ‌ترین سازمان سردبیران چندرسانه‌ای اروپا، مورد تصدیق قرار گرفت.
این جایزه‌ها که شامل فناوری‌های پیشرو در بخش‌های تلویزیون، تصویربرداری دیجیتال، سینمای خانگی و محصولات همراه می‌شوند، نشانگر موفقیت تعهد Sony به تولید محصولاتی قابل اطمینان و با کیفیت بالا است که مصرف‌کنندگان می‌توانند با اطمینان از آن‌ها استفاده کنند.
Xperia Z2 Tablet، نازک‌ترین و سبک‌ترین تبلت ضدآب جهان با بهترین سرگرمی‌های Sony تاکنون، موفق به دریافت عنوان تبلت سال ۲۰۱۴- ۲۰۱۵ اروپا شد.

تبلت سال ۲۰۱۴- ۲۰۱۵ اروپا: Xperia™ Z2 Tablet
Sony با Xperia Z2 Tablet تبلتی را طراحی کرده که هم زیبا و شیک و هم قابل حمل است. تک‌تک جزئیات با مواد ممتاز با دقت صنعتگری شده‌ است تا نازک‌ترین (تنها ۶٫۴ میلی‌متر) و سبک‌ترین (تنها ۴۲۶ گرم برای مدل Wi-Fi و ۴۳۹ گرم برای مدل LTE/3G) تبلت ضد آب۱ جهان خلق شده و آن را بسیار قابل حمل و برای نگه‌داشتن تنها با یک دست، راحت ساخته است. طراحی تحسین‌شدۀ OmniBalance متعلق به Sony ظاهری برازنده به آن بخشیده است که به‌طور خوشایندی نازک بوده و در عین حال استحکام اطمینان‌بخشی دارد. این طراحی برای امکان نگه‌داشتن راحت و ظاهری زیبا از هر زاویه‌ای، توازن و تقارن را در همۀ جهت‌ها ارائه می‌کند و همان‌گونه که از Sony انتظار دارید، این زیبای سبک‌وزن کاملاً ضد آب بوده و از هرآنچه زندگی روزمره در سر راهش قرار می‌دهد، عبور می‌کند.

بسیار نازک، بسیار برازنده، بسیار شیک- Sony Xperia Z2 Tablet برندۀ بی‌چون‌و‌چرای EISA است. این تبلت با طراحی دل‌فریبش و کیفیت تصاویر مبهوت‌کننده‌ای که از نمایشگر LCD IPS ۱۰٫۱ اینچی‌اش نشان می‌دهد، کاربر را تحت تأثیر قرار خواهد داد. وضوح صفحه‌نمایش این تبلت ۱۹۲۰x ۱۲۰۰ پیکسل بوده و رنگ‌هایی زنده، مشکی سیر و جزئیاتی بی‌نظیر را نمایش می‌دهد. Xperia Z2 Tablet پرسرعت به یک پردازشگر ۲٫۳ گیگاهرتزی چهارهسته‌ای Qualcomm Snapdragon 801 مجهز بوده و از ۳ گیگابایت رم و سیستم عامل Android نسخۀ ۴٫۴ برای تجربه‌ای بی‌رقیب از وبگردی در حال حرکت، بهره می‌برد. این تبلت برای تماشای فیلم‌های Full HD ایده‌آل بوده و استفاده از آن بسیار آسان است. Xperia Z2 Tablet گواهی IP58 دارد (تا ۳۰ دقیقه و تا عمق ۱٫۵ متری آب شیرین ضد آب است) و باتری بسیار قدرتمند ۶٬۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی‌اش می‌تواند تا ۱۳ ساعت از عملکرد کامل صوتی و تصویری پشتیبانی کند.