جامع نیوز:ریک گرشتن کانستین، مدیر هنری، Sony Mobile ما در اوت گذشته Xperia M2 Aqua جدید، تلفن هوشمندی ضدآب* برای همگان، را معرفی کردیم. اکنون خرسندیم که خبر جدیدی را دربارۀ این تلفن هوشمند ضدآب ردۀ متوسط به آگاهی شما برسانیم. مانند تلفن‌ هوشمند جدید پرچم‌دارمان Z3،‏ Xperia M2 Aqua هم با رنگ خیره‌کنندۀ مسی […]

جامع نیوز:ریک گرشتن کانستین، مدیر هنری، Sony Mobile

ما در اوت گذشته Xperia M2 Aqua جدید، تلفن هوشمندی ضدآب* برای همگان، را معرفی کردیم.
اکنون خرسندیم که خبر جدیدی را دربارۀ این تلفن هوشمند ضدآب ردۀ متوسط به آگاهی شما برسانیم. مانند تلفن‌ هوشمند جدید پرچم‌دارمان Z3،‏ Xperia M2 Aqua هم با رنگ خیره‌کنندۀ مسی در دسترس خواهد بود که این برای کسانی به دنبال چیزی بیشتر از مشکی و سفید هستند، ایده‌آل است.
ایدۀ پشت استراتژی انتخاب رنگ ما نسبتاً ساده بوده و بر مبنای دو عنصر کلیدی است. نخست ارائۀ گزینه‌ای به کابرانمان برای نمایش شخصیت و سلیقۀ‌شان. دوم ارائۀ طیفی از رنگ‌ها و مواد که Sony Xperia را متمایز کند.
ما در نیمۀ پایانی امسال دو سری رنگ را در استراتژی طراحی‌مان برای کل محصولات به کار گرفته‌ایم- «سری گرم» و «سری جنگلی».. که همان‌ نام‌هایی هستند که در تیم طراحی به‌کار می‌بریم.
«گرم» با از پایۀ مسی شروع شده و به سوی طیف رنگ هیجان‌انگیز و برانگیزانندۀ قرمز و نارنجی می‌رود. «جنگلی» رنگ زیبای سبز نقره‌ای است که از فلز آبدیده الهام گرفته است و در این طیف رنگ، رنگ‌های سبز روشن و سبز فسفری هم وجود دارد.
Xperia M2 Aquaمسی از آمیختن رنگ‌مایه‌های «فلز» و «زمین» الهام گرفته و ظاهری حرفه‌ای را ایجاد کرده که متفاوت و متمایز است. فلزهای مس و برنج در چند سال گذشته به‌طور تدریجی در مدل‌های ممتاز مبلمان،تجهیزات نورپردازی، دکوراسیون وسایل جانبی، مد و حمل‌ونقل پدیدار شده‌اند. هدف ما ایجاد حس و ظاهری ممتاز بوده است که هم پیشرفته باشد و هم امروزی و همگام با تازه‌ترین مد روز نیز باشد.
Xperia M2 Aqua با رنگ‌های مشکی، سفید و مسی همچنین به‌طور اختصاصی توسط Vodafone در بازارهای منتخبی مانند بریتانیا، آفریقای جنوبی و آلمان عرضه خواهد شد.

برای اطلاعات بیشتر دربارۀ Xperia M2 Aqua به صفحۀ محصول ما بروید.