جامع نیوز:با گشایش دفتر نمایندگی کمپانی دومنا فرانسه در ایران بیش از سی آیتم از انواع اتوهای بخار پرس ، مخزن وبخار شورتولیدفرانسه وارد ودر سراسر ایران توزیع شد. به گزارش جامع نیوز ، قائم مقام مدیر عامل این کمپانی فرانسوس به تهران آمد ودر سمینار فروشندگان و نمایندگان فروش محصولات آن در سراسر ایران […]

جامع نیوز:با گشایش دفتر نمایندگی کمپانی دومنا فرانسه در ایران بیش از سی آیتم از انواع اتوهای بخار پرس ، مخزن وبخار شورتولیدفرانسه وارد ودر سراسر ایران توزیع شد.

به گزارش جامع نیوز ، قائم مقام مدیر عامل این کمپانی فرانسوس به تهران آمد ودر سمینار فروشندگان و نمایندگان فروش محصولات آن در سراسر ایران شرکت کرد .

نخستین سمینار نمایندگان فروش محصولات کمپانی فرانسوی دومنا با حضور نزدیک به سیصد نفر از نمایندگان فروش این محصولات از سراسر ایران در هتل آزادی تهران برگزار شد . به دلیل اهمیت باز گشایی دفترنمایندگی این کمپانی در ایران آقای پاسکال پچمن قائم مقام مدیر عامل کمپانی دومنا به نمایندگی از سوی این کمپانی همزمان به تهران آمده و در این سمینار شرکت کرد ، در این مراسم همچنین مدیران و روسای اتحادیه های تعاونی‌های مصرف سراسر کشور ،رئیس اتحادیه سراسری لوازم خانگی ،رئیس اتحادیه صوتی وتصویری تهران، و گروهی از دست اندرکاران لوازم خانگی ایران نیز حضور داشتند . کمپانی فرانسوی دومنا یکی از قدیمی ترین سازندگان اتوهای بخار پرس ، مخزنی وبخار شو در جهان است که محصولات آن تاکنون با برندهای مختلف به بازار های جهان عرضه شده است ، بدلیل تکنولوژی مدرن و اعتبار صنعتی کشور فرانسه محصولات این کمپانی از شهرت ومقبولیت گسترده ای برخوردار است ، بر این اساس نمایندگی این کمپانی در ایران ترجیح داد محصولات مورد نظر خود را با همان برند اصیل دومنا به ایران وارد کند. در مدت کوتاهی که از گشایش نمایندگی دومنا در ایران می گذرد استقبال شایان توجهی از سوی خانواده ها و فروشندگان لوازم خانگی و دوزندگان حرفه ای از این اتو ها به عمل آمده است.

درابتدای مراسم اقای پاسکال بچمن قائم مقام مدیر عامل شرکت دومنا فرانسه ضمن خیرمقدم به مدعوین و میهمانان توضیحاتی در رابطه با تاریخچه ی کارخانجات دومنا ارائه نمود .

همچنین اعلام نمود که کمپانی دومنا مبتکر و اولین تولید کننده ی اتوهای پرسی خانگی بوده و هم اکنون نیز به عنوان پیشرو در بخش تحقیق و توسعه ی محصولات مرتبط با صنعت بخار در جهان می‌باشد.

سپس مهندس حمید رضا یعقوبی مدیریت شرکت دومنا ایران به حاضرین خیرمقدم گفت و ضمن بیان تاریخچه مختصری از فعالیت کمپانی دومنا و یکی از اهداف تشکیل این سمینار آشنایی بیشتر نمایندگان فروش ایران با این کمپانی وسیاست ها و روشهای فروش اعلام کرد وگفت : هدف مهم دیگر ما عرضه محصولات با کیفیت ، با هویت وبا برند های معروف جهان است . لذا برند فرانسوی دومنا را به عنوان یکی از محصولات با کیفیت ، با هویت و اصیل اروپایی انتخاب کردیم . در حال حاضر در این کمپانی ده‌ها نوع اتوی بخار پرس ، مخزنی و بخارشو تولید می شود ما با عرضه چندین مدل از این محصولات، فعالیت دفتر نمایندگی ای کمپانی را آغاز کرده ایم وبه تدریج برتعداد لوازم خانگی دیگرخواهیم افزود . وی همچنین از خدمات گسترده پس از فروش این نمایندگی نام برد و گفت : سعی کرده ایم و با استفاده از شبکه گسترده شرکت ارج در ایران خدمات این محصولات را به نحوه احسن در سراسر ایران تامین کنیم . امید واریم با توجه به شبکه فروش گسترده ای که در سطح تعاونی های مصرف و فروشندگان لوازم خانگی و صنف چرخ خیاطی ایجاد کرده ایم بتوانیم این محصولات را مرغوب و با کیفیت را به تمامی مردم عزیز کشورمان عرضه نماییم .

در خاتمه ، اقای طهان پور،ریاست اتحادیه کشوری فروشندگان لوازم خانگی ضمن تشویق واردکنندگان وتجار به واردات کالاهای با هویت وباکیفیت و عرضه آنها با خدمات پس از فروش معتبر ، به این نکته تاکید نمود که این اتحادیه درراستای حمایت از حقوق مشتریان و مصرف کنندگان با فروشندگانی که کالاهای کپی و غیر اصل همچنین با خدمات پس از فروش غیر معتبر وتقلبی به فروش می‌رسانند با جدیت برخورد خواهد نمود.

مراسم سمینار نمایندگان فروش دومنا با انجام مراسم قرعه‌کشی و اهدای جوایز به حاضرین وهمچنین برنامه های تفریحی دیگر ادامه یافت .