جامع نیوز:با مشارکت بانک مسکن و با حضور معاون سیاسی امنیتی استان ایلام، مدیر شعب استان، شهردار، مدیرعامل گروه مسکن‌سازه پایدار قرن و جمعی از مسوولان استان، پروژه‌های افق ، شفق و پردیس ایلام افتتاح شد. به گزارش جامع نیوز، در مراسم افتتاح این پروژه بهروز سلیمانی مدیر شعب بانک مسکن در استان ایلام با […]

جامع نیوز:با مشارکت بانک مسکن و با حضور معاون سیاسی امنیتی استان ایلام، مدیر شعب استان، شهردار، مدیرعامل گروه مسکن‌سازه پایدار قرن و جمعی از مسوولان استان، پروژه‌های افق ، شفق و پردیس ایلام افتتاح شد.
به گزارش جامع نیوز، در مراسم افتتاح این پروژه بهروز سلیمانی مدیر شعب بانک مسکن در استان ایلام با اشاره به مشارکت فعال بانک مسکن در ساخت پروژه‌های مسکن مهر، میزان تسهیلات پرداختی برای تکمیل این پروژه‌ها را ۳۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال عنوان کرد.
رحیم باهر مدیر عامل گروه مسکن‌سازه پایدار قرن نیز با تشکر از مجموعه ادارات و سازمان‌های استان به‌خاطر همراهی و مشارکت در ساخت پروژه‌ها، به ارایه گزارشی از روند ساخت و اجرای پروژه پرداخت.
وی با مثبت ارزیابی کردن قیمت و کیفیت واحدها، تعداد واحدهای افتتاحی پروژه افق را ۹۴ و پروژه شفق را ۴۸ واحد ذکر کرد که با مشارکت بانک مسکن و به صورت تفاهم‌نامه چهار جانبه مسکن مهر ساخته شده است.