جامع نیوز:مدیر عامل بانک شهر با اشاره به توافقات صورت گرفته با شهرداری ‌ها در حمایت از پروژه های شهری، توسعه و عمران شهرها و ارتقای سطح کیفی زندگی شهروندان را از اهداف این بانک دانست . به گزارش جامع نیوز، دکتر حسین محمد پورزرندی با تاکید بر این که خط قرمز بانک، مغایرت با […]

جامع نیوز:مدیر عامل بانک شهر با اشاره به توافقات صورت گرفته با شهرداری ‌ها در حمایت از پروژه های شهری، توسعه و عمران شهرها و ارتقای سطح کیفی زندگی شهروندان را از اهداف این بانک دانست .
به گزارش جامع نیوز، دکتر حسین محمد پورزرندی با تاکید بر این که خط قرمز بانک، مغایرت با ضوابط و مقررات مالی و پولی کشور از جمله بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران است ، تصریح کرد: حمایت از پروژه های شهری و ارتقای سطح کیفی زندگی شهروندان از اهداف بانک شهر است و به همین منظور، تامین نقدینگی این پروژه‌ها از اولویت‌های اصلی این بانک به شمار می‌آید.
پورزرندی با تاکید بر بر اهمیت ارتباط تنگاتنگ میان شهرداری‌ها و بانک شهر اظهار کرد: در این زمینه توافقات خوبی صورت گرفته و شاهد هستیم که بانک شهر با توجه به جوان بودن خود، امروز با میزان منابعی که در اختیار دارد، رتبه خوبی در این زمینه دارد .
وی خاطر نشان کرد‌: امروز، بالغ بر۸۰ هزار میلیارد ریال تفاهم نامه اولیه برای خرید اتوبوس، تاکسی، ون و تجهیزات پروژه‌های مختلف در مراکز استان‌ها پیش بینی و امضا شده که هم اکنون از این میزان حدود ۴۰ هزار میلیارد ریال تبدیل به قرار داد شده است .
مدیرعامل بانک شهر در ادامه گفت‌: همچنین در حوزه آی تی به دنبال آن هستیم تا شعبه‌های فیزیکی به کیوسک‌های الکترونیکی تبدیل شود و با توزیع کارت شهروندی City Pay را در شهرها دنبال کنیم.
پورزرندی ابراز امیدواری کرد تا تعامل با بانک مرکزی، دولت و شهرداری‌ها بهتر از قبل ادامه یابد و با رعایت ضوابط و مقررات، خدمت به شهروندان هرچه بهتر انجام شود .