جامع نیوز:مدیر عامل به سیما از رونمایی رسمی پرتال به سیما به نشانی behseema.tv تا یک ماه آینده خبر داد. به گزارش جامع نیوزمحمد لهراسبی مدیرعامل پرتال به سیما در حاشیه نمایشگاه الکامپ بیستم درنشستی که باحضورساوجی مدیرروابط عمومی واطلاع رسانی وتعدادی ارخبرنگاران برگزارشد از رونمایی رسمی پرتال به سیما تا یک ماه آینده خبر […]

جامع نیوز:مدیر عامل به سیما از رونمایی رسمی پرتال به سیما به نشانی behseema.tv تا یک ماه آینده خبر داد.
به گزارش جامع نیوزمحمد لهراسبی مدیرعامل پرتال به سیما در حاشیه نمایشگاه الکامپ بیستم درنشستی که باحضورساوجی مدیرروابط عمومی واطلاع رسانی وتعدادی ارخبرنگاران برگزارشد از رونمایی رسمی پرتال به سیما تا یک ماه آینده خبر دادو گفت به سیما دارای ویژگی ها و خصوصیات بسیاری در راستای تلویزیون تعاملی می باشد که بزودی یعنی ظرف یک ماه آینده تعیین تکلیف می شود تا ان شاا… مردم ایران از خدمات آن بهره ببرند.
وی درادمه عنوان کرد:سرورهایی که درداخل کشوراست طراحی وساختش درگروه مااست درحال حاضر iptدردنیا داریم ولی این مجموعه ip mediaاست که تمامی موارد راازقبیل صوتی وتصویری.رسانه.شاپینگ.پیمل وماشین زمان وپرداخت قبوض و…..شامل میگرددکه زمان را برای استفاده کنندگان بهینه می کند.
وی افزود:حداکثرآبونمان که توسط سازمان تنظیم مقررات برای این سرویس تعیین شده به صورت ماهانه۲۰ هزارتومان برای تمامی سرویسها می باشد .
وی درخاتمه با اشاره به مجموعه گروه شرکتهای خودکه بانام پبکوالکترونیک می باشدعنوان کرداین شرکت درزمینه دستگاههای atmیا خودپرداز هم فعالیت داردکه خط تولید را ازیک ماه قبل آغازکرد وبا تجهیزات کاملا ایرانی وارد بازار مصرف کرده وتاالان حدود۱۲۰۰دستگاه تولیدشده است.