جامع نیوز:دبیر همایش «پیشاهنگ جهاد و شهادت» از انتخاب ۱۴ اثر به عنوان آثار برگزیده این همایش و رونمایی کتاب آثار برگزیده در اختتامیه خبر داد. به گزارش جامع نیوزمحمد برزگر، دبیر همایش «پیشاهنگ جهاد و شهادت» که ویژه پاسداشت شهید سیدمجتبی نواب صفوی برگزار می‌شود،در گفت و گو با پایگاه خبری حوزه هنری اظهار […]

جامع نیوز:دبیر همایش «پیشاهنگ جهاد و شهادت» از انتخاب ۱۴ اثر به عنوان آثار برگزیده این همایش و رونمایی کتاب آثار برگزیده در اختتامیه خبر داد.

به گزارش جامع نیوزمحمد برزگر، دبیر همایش «پیشاهنگ جهاد و شهادت» که ویژه پاسداشت شهید سیدمجتبی نواب صفوی برگزار می‌شود،در گفت و گو با پایگاه خبری حوزه هنری اظهار کرد: داوری آثار رسیده به این همایش به تازگی به پایان رسیده است و ۱۴ نفر از شرکت کنندگان به دور نهایی مسابقه راه پیدا کرده‌اند و جزو برگزیدگان این همایش هستند.
وی با تأکید بر این که همایش «پیشاهنگ جهاد و شهادت» به همت دفتر آفرینش‌های ادبی حوزه هنری و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار می‌شود، گفت: اختتامیه این همایش با حضور مسوولان حوزه هنری، فاطمه سادات نواب صفوی دختر شهید نواب صفوی و خانواده ایشان و محمدمهدی عبدخدایی دبیرکل حزب فدائیان اسلام و جمعی دیگر از فعالان ادبی و فرهنگی، ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه شنبه ۲۷ دی ماه در تالار مهر حوزه هنری برگزار می‌شود.
برزگر همچنین خاطرنشان کرد: علی رغم این که مدت فراخوان ارسال آثار به این همایش کوتاه بود، اما ۱۲۰ نفر با بیش از ۲۰۰ اثر در همایش «پیشاهنگ جهاد و شهادت» شرکت کردند و بیشتر آثار در حوزه غزل سروده شده بود. مجموعه‌ای از بهترین آثار رسیده به این همایش نیز در قالب کتابی با عنوان «پیشاهنگ بیداری» جمع آوری شده که در حال حاضر در مرحله صفحه بندی است و توسط انتشارات سوره مهر به چاپ می‌رسد. در روز اختتامیه همایش نیز از این کتاب رونمایی می‌شود.