جامع نیوز:دکتر شهید زاده رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بانک کشاوری، روز دوشنبه بیستم بهمن ماه سال جاری با جمعی از اعضای مجمع ملی خبرگان کشاورزی کشور دیدار و گفت و گو کرد . به گزارش جامع نیوزاز بانک کشاورزی، در این نشست که در محل ساختمان مرکزی این بانک برگزار شد، دکتر شهید زاده […]

جامع نیوز:دکتر شهید زاده رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بانک کشاوری، روز دوشنبه بیستم بهمن ماه سال جاری با جمعی از اعضای مجمع ملی خبرگان کشاورزی کشور دیدار و گفت و گو کرد .

به گزارش جامع نیوزاز بانک کشاورزی، در این نشست که در محل ساختمان مرکزی این بانک برگزار شد، دکتر شهید زاده بر لزوم ارتباط و تعامل بیشتر تشکل های کشاورزی با بانک تاکید کرد و گفت: شما بازوی اجرایی ما برای حل مشکلات بخش کشاورزی و زبان کشاورزان برای انتقال خواسته های آنها هستید.

وی افزود: تلاش می کنیم تا سال آینده میزان تسهیلات پرداختی در بخش کشاورزی را دو برابر کنیم.

این گزارش می افزاید: در این جلسه اعضای مجمع ملی خبرگان کشاورزی ضمن تشکر از رویکرد حمایتی بانک کشاورزی، بر استفاده گسترده از تجارب کشاورزان نمونه در نقش مشاور و رابط از سوی مدیران ستادی بانک در شهرستان ها تاکید کردند.

بر اساس این گزارش، پیگیری صدور کارت هویت برای کشاورزان نمونه، نظارت بر اجرای مصوبه بانک کشاورزی برای افزایش سقف تسهیلات ضمانتی آنان و بررسی پرداخت تسهیلات کم بهره برای خرید دستگاه آب شیرین کن با کاربری کشاورزی، از جمله موضوعات مطرح شده در این جلسه بود که در دستور کار بانک کشاورزی قرار گرفت.