جامع نیوز:مدیرکل امورفنی مستمری های سازمان تامین اجتماعی از ارتقای سامانه فیش حقوقی مستمری بگیران و تکمیل جزئیات این سامانه خبر داد. به گزارش جامع نیوز، منصور آتشی افزود: مشاهده اطلاعات حقوق دریافتی، از خواسته های دیرینه مستمری بگیران بود که در حال حاضر قادر هستند بدون مراجعه به بانک و شعب، تمامی جزئیات اطلاعات […]

جامع نیوز:مدیرکل امورفنی مستمری های سازمان تامین اجتماعی از ارتقای سامانه فیش حقوقی مستمری بگیران و تکمیل جزئیات این سامانه خبر داد.
به گزارش جامع نیوز، منصور آتشی افزود: مشاهده اطلاعات حقوق دریافتی، از خواسته های دیرینه مستمری بگیران بود که در حال حاضر قادر هستند بدون مراجعه به بانک و شعب، تمامی جزئیات اطلاعات مذکور را از طریق سامانه فیش حقوقی مشاهده نمایند.
وی اظهار داشت: این اقدام در فضایی کاملا امن ایجاد شده و دسترسی اطلاعات تنها برای فرد متقاضی امکان پذیر خواهد بود.
آتشی با بیان اینکه جزئیات اطلاعات این سامانه از روز گذشته نهایی شد، گفت: تمامی مستمری بگیران می توانند با مراجعه به سایت سازمان تامین اجتماعی به نشانی www.tamin.ir وانتخاب گزینه فیش حقوقی، اطلاعات دریافتی خود را به انضمام جزئیاتش مشاهده کنند.
وی خاطر نشان کرد: مستمری بگیران به منظور مشاهده فیش دریافتی ، ملزم به ورود اطلاعات شماره ملی، شماره مستمری و سریال شناسنامه خود هستند.
مدیر کل امور فنی مستمری های تامین اجتماعی تصریح کرد: افرادی که تمایل به مشاهده اطلاعات حقوقی در سال های گذشته را دارند نیز می توانند از طریق این سامانه سنوات گذشته خود را با انتخاب ماه و سال مورد نظر مشاهده کنند.
آتشی افزود: ارسال پیام و اطلاع رسانی به صورت انفرادی یا گروهی برای مستمری بگیران یک استان، شعبه و یا کل کشور، از دیگر امکانات این سامانه است که در موارد خاص پیش بینی شده است.