جامع نیوز:نایب رئیس هیأت مدیره سازمان تأمین اجتماعی گفت: تأمین اجتماعی نقش بسیار مهمی در زندگی ۴۰ میلیون بیمه شده دارد و این مقوله باید در برنامه ششم توسعه با توجه به کارکردهایش ،حضوری پر رنگ تر داشته باشد. به گزار ش جامع نیوزاز سازمان تأمین اجتماعی، علی حیدری در همایش هم اندیشی رؤسای کانون […]

جامع نیوز:نایب رئیس هیأت مدیره سازمان تأمین اجتماعی گفت: تأمین اجتماعی نقش بسیار مهمی در زندگی ۴۰ میلیون بیمه شده دارد و این مقوله باید در برنامه ششم توسعه با توجه به کارکردهایش ،حضوری پر رنگ تر داشته باشد.
به گزار ش جامع نیوزاز سازمان تأمین اجتماعی، علی حیدری در همایش هم اندیشی رؤسای کانون های همکاران بازنشسته سراسر کشور با بیان این مطلب، افزود: بیمه و تأمین اجتماعی یکی از حوزه های مهم کشور در برنامه ششم توسعه است و اگر بخواهیم عدالت و پیشرفت در برنامه توسعه ملازم ومقارن باشند بایستی به حوزه تأمین اجتماعی در برنامه توسعه توجه شود.
وی اظهار داشت: کارکنان بازنشسته، سرمایه های ارزشمند این سازمان هستند که عمر پربرکت خود را برای اعتلای تأمین اجتماعی و شکل گیری و قوام آن صرف کرده اند.
نایب رئیس هیأت مدیره سازمان تأمین اجتماعی تصریح کرد: شاخص منابع و مصارف سازمان تأمین اجتماعی با تلاش های تمامی کارکنان و مدیران این سازمان مناسب است.
وی گفت: مواضع کارشناسی سازمان تأمین اجتماعی باید از طریق دیپلماسی عمومی در کشور مطرح شود و بازنشستگان، کانون ها و تشکل های کارگری و کارفرمایی در تعامل سازنده با رسانه ها و نمایندگان مجلس شورای اسلامی مواضع و کارکردهای این سازمان را می توانند تبیین کنند.
حیدری افزود: متأسفانه طی یک دهه گذشته قوانینی مغایر با اصول،قواعد و محاسبات بیمه ای در مجلس شورای اسلامی و دولت تصویب و به سازمان تأمین اجتماعی ابلاغ شده که این قوانین بر منابع و مصارف این سازمان اثرات نامطلوبی گذاشته است.
وی اظهار داشت: اصلاحات سیستماتیک، اصلاحات پارامتریک، اصلاحات ساختاری و اصلاحات اجرایی چهار حوزه ای است که سازمان تأمین اجتماعی در این چهار حوزه اصلاحات، مطالعات وامکان سنجی لازم را انجام داده و پیشنهادات و برنامه های تازه ای خواهد داشت.