جامع نیوز:جشنواره فروش تخصصی شیرینی و شکلات ، خشکبار و تنقلات همزمان با آخرین روزهای سال ۹۳ و نزدیک شدن به ایام نوروز در برج میلاد تهران برگزار می شود. به گزارش جامع نیوزاز برج میلاد تهران، این جشنواره از فردا ۵ اسفند ماه در محل نمایشگاه های برج میلاد تهران از ساعت ۹ صبح […]

جامع نیوز:جشنواره فروش تخصصی شیرینی و شکلات ، خشکبار و تنقلات همزمان با آخرین روزهای سال ۹۳ و نزدیک شدن به ایام نوروز در برج میلاد تهران برگزار می شود.
به گزارش جامع نیوزاز برج میلاد تهران، این جشنواره از فردا ۵ اسفند ماه در محل نمایشگاه های برج میلاد تهران از ساعت ۹ صبح آغاز می شود و تا ۱۱ اسفند ماه ادامه دارد.
حضور برندهای نام آشنا از ویژگیهای خاص این جشنواره است که در فضای بالغ بر ۲۰۰۰ متر از ساعت ۹ صبح الی ۹ شب پنجم الی یازدهم اسفند میزبان مردم و علاقمندان به صنعت شیرینی و شکلات است.
جشنواره در فضای نمایشگاهی برج میلاد واقع در سایت ورزش این نماد ملی قرار دارد که می توان به حضور بالغ بر ۵۰ شرکت و برند اشاره کرد.
بازدید از این جشنواره که با محور عرضه مستقیم محصولات شکلاتی، شیرینی، تنقلات و خشکبار است، برای عموم آزاد و رایگان خواهد بود.