جامع نیوز:بانک سینا موفق به دریافت گواهینامه چهارمین دوره جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات جمهوری اسلامی ایران (ICTINQA ) شد. به گزارش جامع نیوزدر اختتامیه این مراسم که با حضور معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و جمعی از مدیران، کارشناسان و فعالان حوزه ICT برگزار شد، گواهینامه “سطح اهتمام به کیفیت” با […]

جامع نیوز:بانک سینا موفق به دریافت گواهینامه چهارمین دوره جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات جمهوری اسلامی ایران (ICTINQA ) شد.

به گزارش جامع نیوزدر اختتامیه این مراسم که با حضور معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و جمعی از مدیران، کارشناسان و فعالان حوزه ICT برگزار شد، گواهینامه “سطح اهتمام به کیفیت” با امضای وزیر به بانک سینا برای ارائه خدمات بانکداری الکترونیکی موفق، اهدا شد که مهندس مسعود پشم چی معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات آن را دریافت کرد.
۵۵ سازمان فعال در حوزه ICT از جمله ۹ بانک در این دوره مورد ارزیابی قرار گرفتند که بانک سینا موفق به دریافت لوح تقدیر شد.
در این مراسم مدیران شبکه و پشتیبانی عملیات، امنیت و توسعه سیستم ها، فناوری اطلاعات و جمعی از روسای ادارات و همکاران حوزه فناوری اطلاعات نیز حضور داشتند.
چهارمین جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات از سوی شرکت ارتباطات زیر ساخت برگزار شد.