جامع نیوز:دوّمین دوره «کنفرانس روش‌های پیشرفته و کاربردی در روابط‌عمومی»، با حضور استادان، متخصصان، صاحب‌نظران و کارشناسان عرصه ارتباطات و روابط‌عمومی روز یکشنبه، سوّم اسفند ماه سال جاری در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد. به گزارش جامع نیوزدر این دوره، «روابط‌عمومی بانک آینده»، به‌دلیل فعالیت‌های صورت پذیرفته در راستای تحقق اصل مشتری‌محوری و برقراری […]

جامع نیوز:دوّمین دوره «کنفرانس روش‌های پیشرفته و کاربردی در روابط‌عمومی»، با حضور استادان، متخصصان، صاحب‌نظران و کارشناسان عرصه ارتباطات و روابط‌عمومی روز یکشنبه، سوّم اسفند ماه سال جاری در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد.
به گزارش جامع نیوزدر این دوره، «روابط‌عمومی بانک آینده»، به‌دلیل فعالیت‌های صورت پذیرفته در راستای تحقق اصل مشتری‌محوری و برقراری ارتباط مؤثر با مخاطبان و شنیدن صدای مردم و ذی‌نفعان، شایسته تقدیر و دریافت نشان «سازمان شنوا» شناخته شد.
بانک آینده به‌منظور قدر نهادن به جایگاه ارزشمند ارباب‌‌رجوع و ارزش‌آفرینی هر چه بیش‌تر برای مشتریان همواره سعی نموده است تا با ایجاد بسترهای ارتباط دوسویه با مخاطبان، ضمن شنیدن صدای هم‌وطنان گرامی، زمینه شناخت افکار عمومی و بازخورد مطالبات ایشان را به مبادی ذی‌ربط سازمانی میسر سازد.
شایان ذکر است؛ در دوّمین دوره «کنفرانس روش‌های پیشرفته و کاربردی در روابط‌عمومی»، عملکرد هر یک از روابط‌عمومی‌های منتخب، بر اساس شاخص‌هایی هم‌چون: اخلاق‌محوری، توفیق در بخش‌های مختلف روابط‌عمومی و نقش‌آفرینی در راستای اعتلای روابط‌عمومی، توسط هیأت داوران مورد بررسی قرار گرفته و بر همین اساس از ۲۵ سازمان شنوا و برتر در حوزه پژوهش‌های افکار عمومی تقدیر به‌عمل آمد.