جامع نیوز، دوم اسفندماه تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران شاهد کاهش قیمت پلی اتیلن مجتمع های پتروشیمی ایلام و تندگویان بود. به گزارش جامع نیوزاز بورس کالای ایران، در این روز و در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، در حالی ۴۶۲ تن پلی اتیلن سنگین فیلم ۷۰۰۰F و ۲۴۲ تن […]

جامع نیوز، دوم اسفندماه تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران شاهد کاهش قیمت پلی اتیلن مجتمع های پتروشیمی ایلام و تندگویان بود.
به گزارش جامع نیوزاز بورس کالای ایران، در این روز و در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، در حالی ۴۶۲ تن پلی اتیلن سنگین فیلم ۷۰۰۰F و ۲۴۲ تن پلی اتیلن سنگین تزریقی ۲۲۰۰J مجتمع پتروشیمی ایلام مورد معامله قرار گرفت که به ترتیب کاهش قیمت ۱۴ و ۱۱ درصدی برای این کالاها ثبت شد. همچنین مجتمع پتروشیمی تندگویان در حالی ۱۰۰ تن پلی اتیلن ترفتالات آمورف –OFF درجه یک و ۲۰ تن پلی اتیلن ترفتالات آمورف-OFF درجه ۳ مورد دادوستد قرار داد که به ترتیب کاهش ۱۲ و ۹ درصدی قیمت برای این کالاها تجربه شد.
شایان ذکر است، در این روز و در مجموع، ۴۸۴۰ تن انواع ماده شیمیایی، ۱۰۹۹ تن انواع ماده پلیمری و ۱۶۱ تن قیر ۶۰۷۰ مورد معامله قرار گرفت.
تالار صادارتی نیز شاهد معامله ۱۰۰ تن عایق رطوبتی شرکت پاسارگاد عایق پارس بود.
این گزارش همچنین حاکی است، ۲۸۵ تن مرغ منجمد رنج یک شرکت پشتیبانی امور دام در تالار محصولات کشاورزی به فروش رسید. این تالار همچنین شاهد معامله ۲۰۰ تن شکرسفید شرکت کشت و صنعت کارون به قیمت ۱۹ هزار و ۵۵۰ ریال بود.
معامله ۵۰۰ تن تختال C شرکت فولاد هرمزگان جنوب نیز در سیستم مچینگ ثبت شد.