جامع نیوز:دوره آموزشی روش های بررسی و ارزیابی طرح ها از نقطه نظر عمومی، فنی، مالی و اقتصادی با حضور مدیر شعب بانک سینا در منطقه خراسان در مشهد مقدس آغاز شد. دوره آموزشی روش های بررسی و ارزیابی طرح ها از نقطه نظر عمومی، فنی، مالی و اقتصادی با حضور مدیر شعب بانک سینا […]

جامع نیوز:دوره آموزشی روش های بررسی و ارزیابی طرح ها از نقطه نظر عمومی، فنی، مالی و اقتصادی با حضور مدیر شعب بانک سینا در منطقه خراسان در مشهد مقدس آغاز شد.

دوره آموزشی روش های بررسی و ارزیابی طرح ها از نقطه نظر عمومی، فنی، مالی و اقتصادی با حضور مدیر شعب بانک سینا در منطقه خراسان در مشهد مقدس آغاز شد.
در این دوره آموزشی که با همکاری موسسه علوم بانکی بانک مرکزی بر پا شده و تا روز جمعه۲۸ فروردین ماه ادامه خواهد داشت، سر فصل هایی در زمینه اهداف و ضرورت های مطالعه طرح ها، نحوه محاسبه شاخصهای اقتصادی طرح ها، رتبه بندی طرح ها و مواردی از این دست به صورت کارگاهی و به همراه تجزیه و تحلیل نتایج آن به شرکت کنندگان آموزش داده می شود.
گفتنی است این دوره آموزشی در راستای اجرای سیاست های بانک سینا به منظور حضور و مشارکت در طرح های ایجادی و کمک به توسعه طرح های اشتغالزا به ویژه در مناطق محروم کشور برگزار می شود.