جامع نیوز:​بانک صادرات ایران در دهمین مسابقات بین المللی ربوکاپ ٢٠١۵ که در روزهای ١٩ الی ٢١ فروردین ماه در محل نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد مورد تقدیر قرار گرفت. به گزارش جامع نیوزاز بانک صادرات ایران، کمیته ملی ربوکاپ ایران و دانشگاه آزاد اسلامی قزوین به عنوان برگزارکنندگان مسابقات سالانه بین المللی […]

جامع نیوز:​بانک صادرات ایران در دهمین مسابقات بین المللی ربوکاپ ٢٠١۵ که در روزهای ١٩ الی ٢١ فروردین ماه در محل نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد مورد تقدیر قرار گرفت.
به گزارش جامع نیوزاز بانک صادرات ایران، کمیته ملی ربوکاپ ایران و دانشگاه آزاد اسلامی قزوین به عنوان برگزارکنندگان مسابقات سالانه بین المللی ربوکاپ آزاد ایران، دهمین دوره این رویداد را از تاریخ ١٩ الی ٢١ فروردین ماه در محل دایمی نمایشگاه ها بین المللی تهران با حضور تیم های از ١۴ کشور شامل:امریکا، کانادا، ژاپن، المان، ایتالیا، هلند مکزیک، ترکیه، هند، پاکستان، جمهوری چک، تایلند، چین و کلمبیا برگزار کردند و در نهایت تیم دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در لیگ ربات خانگی، به مقام قهرمانی دست یافت.
در این دوره از مسابقات از این بانک به دلیل پشتیبانی و حمایت از این رویداد علمی تقدیر و تندیس و لوح ویژه مسابقات به لـله گانی مدیر عامل این بانک اهداء گردید.
شایان ذکر است این بانک در راستای انجام رسالت های علمی، فرهنگی و اجتماعی از رویدادهای مختلفی از قبیل نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، جشنواره ملی خوارزمی و… پشتیبانی به عمل آورده است.
گفتنی است این بانک در سال ٢٠١۴ از پروژه ساخت خودروی هاوین ٢ که با انرژی خورشیدی کار می کند حمایت های به عمل آورد که در مسابقات دانشگاه میشیگان آمریکا به موفقیت چشمگیری دست یافت و عنوان بهترین تیم خارجی مسابقات را از آن خود کرد.

پرینت خبرپرینت خبر