جامع نیوز:​بانک صادرات ایران در راستای افزایش رضایت هموطنان توسعه خدمات نوین از طریق تلفن بانک را توسعه می دهد. به گزارش جامع نیوزاز بانک صادرات ایران، این بانک با هدف تسریع در ارایه خدمات به مشتریان و کاهش در هزینه ها و شلوغی شعب و سفرهای درون شهری و وقت مشتریان مرکز صدای سپهر […]

جامع نیوز:​بانک صادرات ایران در راستای افزایش رضایت هموطنان توسعه خدمات نوین از طریق تلفن بانک را توسعه می دهد.
به گزارش جامع نیوزاز بانک صادرات ایران، این بانک با هدف تسریع در ارایه خدمات به مشتریان و کاهش در هزینه ها و شلوغی شعب و سفرهای درون شهری و وقت مشتریان مرکز صدای سپهر ٠٩۶٠٢ را بصورت شبانه روزی راه اندازی نموده و مشتریان می توانند ضمن تماس با این شماره علاوه بر دریافت خدمات تلفنبانک از مشاوره و راهنمایی کارشناسان برخوردار و انتقادات و شکایت خود را نیز اعلام نمایند.
این بانک نسبت به راه اندازی سیستمهای مکانیزه دریافت قبوض خدمات شهری از سال ١٣٨٩ اقدام کرده و با توجه به استقبال هموطنان از خدمات ارایه شده از طریق تلفن و تاکید مدیر عامل بانک، توسعه این خدمات در دستور کار می باشد. بررسی عملکرد این سامانه نشان می دهد که در اسفند ماه ١٣٩٣ مشتریان بانک و دارندگان کارت بانکهای عضو شبکه شتاب از طریق دستگاههای خودپرداز، تلفنبانک (٠٩۶٠٢)، دستگاههای پایانه فروش، سیستم بانکداری اینترنتی و همراه بانک ٣ میلیون و ١٢٧ هزار قبض را به صورت غیرحضوری و ٢٨٠ هزار قبض را به صورت حضوری پرداخت نموده است.
براساس این گزارش آمارهای حاکی از کاهش ١۴ درصدی قبوض پرداختی حضوری در اسفندماه ٩٣ نسبت به اسفندماه سال قبل دارد که بیانگر استقبال و اعتماد عمومی به درگاههای الکترونیکی بانک صادرات ایران میباشد.

شایان ذکراست که دارندگان سپهرکارت بانک صادرات ایران و کارتبانکهای عضو شبکه شتاب به آسانی می توانند طی تماس با شماره (٠٩۶٠٢) مرکز صدای سپهر و یا با مراجعه به دستگاههای خودپرداز این بانک درسراسر کشور و همچنین عضویت درسیستم بانکداری اینترنتی بانک صادرات ایران قبوض خدماتی خود را به صورت رایگان پرداخت کنند.

پرینت خبرپرینت خبر