جامع نیوز:همزمان با سالگرد تاسیس سامانه نظارتی بانک شهر، مدیرعامل این بانک از طریق شماره ۸۶۵۵ پاسخگوی شهروندان خواهد بود . به گزارش جامع نیوز، دکتر حسین محمدپورزرندی در ادامه برگزاری جلسات هفتگی ارتباط مستقیم تلفنی مدیران بانک شهر با مشتریان، این هفته از طریق ارتباط مستقیم تلفنی با شماره‌۸۶۵۵ ، روز سه شنبه ۲۲ […]

جامع نیوز:همزمان با سالگرد تاسیس سامانه نظارتی بانک شهر، مدیرعامل این بانک از طریق شماره ۸۶۵۵ پاسخگوی شهروندان خواهد بود .
به گزارش جامع نیوز، دکتر حسین محمدپورزرندی در ادامه برگزاری جلسات هفتگی ارتباط مستقیم تلفنی مدیران بانک شهر با مشتریان، این هفته از طریق ارتباط مستقیم تلفنی با شماره‌۸۶۵۵ ، روز سه شنبه ۲۲ اردیبهشت و همزمان با سالگرد تاسیس سامانه نظارت و ارتباطات مردمی این بانک ، از ساعت ۱۴ تا ۱۶ در محل ساختمان جدید این سامانه پاسخگوی سئوالات مشتریان و شهروندان این بانک خواهد بود .
بر این اساس، سامانه نظارت و ارتباطات مردمی (۸۶۵۵) ، با هدف تحقق شعار محوری” بانک شهر، بانک پاسخگو” با ماموریت تضمین سلامت سازمانی از طریق توسعه ارتباطات محیطی و ترویج فرهنگ مسئولیت‌پذیری و پاسخگویی ،۲۲ اردیبهشت ماه سال۹۳راه‌اندازی شد.
گفتنی است، سامانه نظارت و ارتباطات مردمی (۸۶۵۵) که پیش از این در ساختمان بیهقی مستقر بود، به محل ساختمان یادگار امام منتقل شده است.