جامع نیوز:ایسوس به تازگی اعلام نموده است همراه با نوت بوک G751JY بازی Batman:Arkham Knight را به صورت رایگان عرضه خواهد نمود. این مدل از خانواده معروف ROG این شرکت می باشد که به نسل ۴ پردازنده های اینتل و همچنین آخرین نسل از پردازنده های NVidia GeForce GTX مجهز می باشد. ایسوس به تازگی […]

جامع نیوز:ایسوس به تازگی اعلام نموده است همراه با نوت بوک G751JY بازی Batman:Arkham Knight را به صورت رایگان عرضه خواهد نمود. این مدل از خانواده معروف ROG این شرکت می باشد که به نسل ۴ پردازنده های اینتل و همچنین آخرین نسل از پردازنده های NVidia GeForce GTX مجهز می باشد.

ایسوس به تازگی اعلام نموده است کاربرانی که اقدام به خرید نوت بوک G751JY از تاریخ ۱۱ خرداد الی ۲۴ تیر ماه نمایند یک نسخه رایگان از بازی محبوب Batman:Arkham Knight دریافت خواهند نمود. لازم به ذکر است که این بازی به طور رسمی در تاریخ دوم تیر ماه عرضه خواهد شد. این بازی برای اجرا نیاز به سخت افزار های قدرتمندی دارد و به راحتی می تواند قویترین سخت افزار های موجود را به چالش بکشد. ایسوس نیز برای به رخ کشیدن کارایی بالای این نوت بوک ،تصمیم به عرضه این بازی نموده است.

این سری از این نوت بوک های ایسوس به نسل چهارم پردازنده های اینتل و همچنین آخرین نسل از پردازنده های NVidia GeForce GTX مجهز می باشد .اما یکی از فناوری های اختصاصی ایسوس که در این سری از نوت بوک های به کار رفته است TurboMaster است که کاربران به واسطه آن می توانند عملیات اورکلاکینگ را در یک محیط امن و بدون نگرانی تجربه نمایند. همچنین فناوری AudioWizard نیز صدا را در محیط بازی بهبود می بخشد. این نوت بوک ها نیز به فناوری خنک کنند گی Dual Fan مجهز می باشند که قطعات حیاتی سیستم را در زمان لود کاری بالا خنک نگه خواهد داشت.