جامع نیوز:برندگان طرح ۷۶ بانک مسکن که در محدوده زمانی بهمن و اسفندماه سال ۱۳۹۳ و در قالب طرح ۷۶ کل بدهی تسهیلاتی خود را به صورت نقدی و دفعتا واحده و مشروط به اینکه معادل ریالی شش قسط از قرارداد آنها باقی مانده است را تسویه کرده اند؛به قید قرعه معرفی شدند. به گزارش […]

جامع نیوز:برندگان طرح ۷۶ بانک مسکن که در محدوده زمانی بهمن و اسفندماه سال ۱۳۹۳ و در قالب طرح ۷۶ کل بدهی تسهیلاتی خود را به صورت نقدی و دفعتا واحده و مشروط به اینکه معادل ریالی شش قسط از قرارداد آنها باقی مانده است را تسویه کرده اند؛به قید قرعه معرفی شدند.
به گزارش جامع نیوزاز بانک مسکن ،در قالب طرح ۷۶تعداد ۱۶۷۹۹ نفر از مشتریان بانک مسکن که حداقل معادل ریالی شش قسط از اقساط قرارداد آنها باقی مانده و در طول مدت اجرای طرح در ماه های بهمن و اسفند سال گذشته اقدام به تسویه قبل از موعد بدهی تسهیلاتی خود به صورت نقدی و دفعتا کرده باشند مشمول شرکت در این قرعه کشی بودند که به قید قرعه به ۲۲ نفر از این افراد جوایزی تعلق گرفت.
۱۰ فقره کمک هزینه حج عمره،پنج فقره کمک هزینه سفر به عتبات عالیات و هفت فقره کمک هزینه سفر به مشهد مقدس از جمله جوایز قرعه کشی طرح ۷۶ است که به برندگان آن تعلق گرفت.
همچنین ۲۲ نفر از مشتریان بانک مسکن که در قالب طرح بهار در زمستان این بانک علاوه بر پرداخت اقساط بهمن و اسفند ماه سال ۱۳۹۳ خود ،اقساط فصل بهار سال جاری را نیز پرداخت کرده اند به قید قرعه انتخاب و از جایزه کمک هزینه خرید محصولات و کالاهای صنایع دستی ایرانی بهره مند شدند.
شایان ذکر است تعداد ۳۲۰۸ نفر از مشتریان بانک مسکن در طول ماه های بهمن و اسفند ۱۳۹۳ علاوه پرداخت اقساط دو ماه پایانی سال گذشته ،سه قسط ابتدایی سال جاری اقساط خود را نیز پرداخت کرده اند در این قرعه کشی شرکت کردند.
گفتنی است اسامی برندگان این طرح ها در سایت بانک مسکن به نشانیwww.bank-maskan.ir موجود می باشد.