جامع نیوز:مدیرعامل بانک رفاه کارگران گفت: در همکاری با شستا تمایل نداریم آن مجموعه به صورت تکلیفی مجبور به فعالیت با بانک شود، بلکه می خواهیم در بازار رقابتی خدمات با کیفیتی ارائه دهیم و شرکت های مجموعه شستا نیز براساس کیفیت،‌ سرعت و دقت فعالیت های بانک تمایل به همکاری را داشته باشند. به […]

جامع نیوز:مدیرعامل بانک رفاه کارگران گفت: در همکاری با شستا تمایل نداریم آن مجموعه به صورت تکلیفی مجبور به فعالیت با بانک شود، بلکه می خواهیم در بازار رقابتی خدمات با کیفیتی ارائه دهیم و شرکت های مجموعه شستا نیز براساس کیفیت،‌ سرعت و دقت فعالیت های بانک تمایل به همکاری را داشته باشند.
به گزارش جامع نیوزاز بانک رفاه کارگران دکتر صدقی با اعلام این مطلب در جلسه مدیران عالی شستا که با هدف افزایش سطح تعاملات و تعمیق همکاری ها برگزار شد افزود: هم اکنون تمامی زیرساخت ها برای فعالیت گسترده بین بانک و شرکت شستا فراهم است.
مدیرعامل با بیان اینکه بانک و سازمان تامین اجتماعی و همچنین شرکت های تابعه آن یک خانواده بزرگ را تشکیل می دهند گفت: لازم است از تمامی امکانات و زیرساخت های طرفین برای پیشبرد اهداف استفاده شود.
در این جلسه فرشید فرخ نژاد عضو هیات مدیره نیز در سخنانی با تاکید بر ضرورت افزایش همکاری و تعاملات خاطرنشان ساخت: با توجه به شرایط بعد از توافق هسته ای، گشایش مطلوبی در حوزه فعالیت های ارزی و بین المللی در بانک ایجاد شده است که گروه شستا از این فرصت پیش آمده می توانند به بهترین شکل ممکن بهره مند شوند.
عضو هیات مدیره بانک رفاه در ادامه افزود: آمادگی لازم در سایر حوزه ها از جمله اختصاص حد اعتباری موردنیاز شرکت های شستا،‌ خدمات الکترونیک،‌ صدور ضمانتنامه در شعب فراهم است و در سطح مدیریت عالی بانک در تمامی زمینه ها همکاری تسهیل می شود.
دکتر سعیدی مدیرعامل شستا نیز در این جلسه با تاکید بر افزایش سطح همکاری ها، اظهار داشت: گروه شستا بانک رفاه را متعلق و همراه با خود می داند و تمایل دارد این گروه بزرگ اقتصادی تمامی فعالیت های خود را با این بانک پرسابقه و باتجربه انجام دهد.
در این جلسه که جمعی از مدیران عالی شستا و بانک نیز حضور داشتند کارگروهی از دو طرف برای تسریع در فرایند همکاری و تصمیم گیری ها تشکیل و مقرر شد بلافاصله بعد از اتمام جلسه کار، به صورت جدی آغاز کنند.