جامع خبر: بانک‌پاسارگاد در ادامه ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود، یک مدرسه دیگر در شهر زاهدان افتتاح کرد. به گزارش جامع خبراز بانک‌پاسارگاد، طی مراسمی که با حضور مسئولان استانداری، فرماندار، مدیرکل آموزش‌ و‌ پرورش استان، مدیرکل نوسازی مدارس استان، اعضای شورای شهر، مسئولان آموزش و پرورش منطقه، مسئولان محلی و مدیران ارشد بانک‌پاسارگاد برگزار شد، […]

جامع خبر: بانک‌پاسارگاد در ادامه ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود، یک مدرسه دیگر در شهر زاهدان افتتاح کرد.
به گزارش جامع خبراز بانک‌پاسارگاد، طی مراسمی که با حضور مسئولان استانداری، فرماندار، مدیرکل آموزش‌ و‌ پرورش استان، مدیرکل نوسازی مدارس استان، اعضای شورای شهر، مسئولان آموزش و پرورش منطقه، مسئولان محلی و مدیران ارشد بانک‌پاسارگاد برگزار شد، مدرسه پاسارگاد که توسط بانک‌پاسارگاد، در شهر زاهدان ساخته‌‌شده‌است، افتتاح شد.
این مدرسه دارای ۶ کلاس و در مساحت ۳۷۶ مترمربع زیربنا و ۵۰۰ متر محوطه‌سازی، با هزینه ۵ هزار و ۵۰۰ میلیون ریال، در این منطقه محروم ساخته و جهت بهره‌مندی دانش‌آموزان افتتاح شد.
گفتنی است بانک‌پاسارگاد در راستای ایفای مسئولیت‌های‌اجتماعی خود از سال ۱۳۹۳- سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی- تاکنون اقدام به ساخت چندین مدرسه و کتابخانه کرده‌است که تعدادی از آنها افتتاح و تعدادی نیز در حال ساخت و آماده‌سازی ‌هستند. این بانک همچنین اقداماتی از قبیل حمایت از مؤسسات عام‌المنفعه و جمعیت‌های خیریه، ساخت بیمارستان، خانه‌های بهداشت، حمایت از نخبگان علمی و نفرات برتر کنکور سراسری تا هر مقطعی که ادامه تحصیل دهند، توجه ویژه به بحث ورزش و حمایت از ورزشکاران تیم‌های مختلف مانند کشتی، فوتسال، کوهنوردی و …، حمایت از برگزاری کنفرانس‌ها و همایش‌های علمی و تخصصی، کمک به آزادی زندانیان مالی غیرمقصر، پشتیبانی از هنرمندان و فعالیت‌های هنری، کمک به نیازمندان و افراد آسیب‌دیده از بلایای طبیعی و … را در کارنامه خود دارد.