جامع خبر، حدود ۹۵ هزار تن انواع قیر در بورس کالای ایران عرضه می شود. به گزارش جامع خبراز شرکت بورس کالای ایران، در این روز و در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، ۵۶ هزار و ۹۰۰ تن انواع قیر شرکت نفت پاسارگاد، ۳۴ هزار و ۱۰۰ تن انواع قیر شرکت نفت جی و […]

جامع خبر، حدود ۹۵ هزار تن انواع قیر در بورس کالای ایران عرضه می شود.
به گزارش جامع خبراز شرکت بورس کالای ایران، در این روز و در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، ۵۶ هزار و ۹۰۰ تن انواع قیر شرکت نفت پاسارگاد، ۳۴ هزار و ۱۰۰ تن انواع قیر شرکت نفت جی و ۳۰۰ تن انواع قیر شرکت همیار جی یزد روی تابلوی عرضه می رود. این تالار همچنین شاهد عرضه ۱۴ هزار و ۸۶۱ تن انواع ماده پتروشیمیایی است.
شایان ذکر است، در این روز و در تالار صادراتی، ۳۵۰۰ تن قیر ۶۰۷۰ و ۱۰۰ تن عایق رطوبتی روانه تالار معاملاتی می شود.
شرکت فولاد آلیاژی ایران نیز با ۲۵۰۰ تن سبد میلگرد A3-12-25 در تالار محصولات صنعتی و معدنی حضور می یابد؛ دیگر عرضه های تالار مذکور در ۱۸ مهر ماه، ۶۰ تن بیلت ۶۰۶۳-۸ شرکت آلومینیوم ایران (ایرالکو) است.
گفتنی است، ۱۳ هزار و ۸۰۰ تن ذرت، چهار هزار تن گندم دروم، ۱۰۵۰ تن روغن خام، یکهزار تن کنجاله سویا پرک و ۶۱۰ تن برنج در تالار محصولات کشاورزی عرضه می شود.
براساس این گزارش، در این روز و در مجموع، حدود ۱۳۴ هزار و ۵۰۱ تن انواع کالا روانه تالارهای معاملاتی بورس کالای ایران می شود.