جامع خبر:ایسوس توانست برای سومین سال پیاپی عنوان با ارزش ترین برند تایوانی را کسب نماید. ارزش این برند ۱.۷۸ میلیارد دلار تخمین زده می شود. هر ساله وزارت اقتصاد تایوان با همکاری موسسه Interbrand انگلستان اقدام به رتبه بندی شرکت های تایوانی می نمایند. بر اساس آخرین گزارش از سوی این دو نهاد، برند […]

جامع خبر:ایسوس توانست برای سومین سال پیاپی عنوان با ارزش ترین برند تایوانی را کسب نماید. ارزش این برند ۱.۷۸ میلیارد دلار تخمین زده می شود.

هر ساله وزارت اقتصاد تایوان با همکاری موسسه Interbrand انگلستان اقدام به رتبه بندی شرکت های تایوانی می نمایند. بر اساس آخرین گزارش از سوی این دو نهاد، برند ایسوس با ارزشی بالغ بر ۱،۷۸ میلیارد دلار توانست برای سومین سال پیاپی و در سال ۲۰۱۵ عنوان با ارزش ترین برند تایوانی را از آن خود نماید و خود را از رقبای سرشناس و قدرتمند خود جدا کند. در همین راستا Jackie Hsu قائم مقام ایسوس گفت: ما بسیار خوش حال هستیم که برای سومین سال متوالی جایزه با ارزش ترین برند تایوانی را از آن خود نماییم. همچنین در هنگام دریافت جایز وی افزود :شعار In Search OF Incredible به عنوان جوهره روح ایسوس می باشد که ما را متعهد به عرضه نو آوری در محصولاتمان به منظور ایجاد تجربه متفاوت از محصولات IT برای مصرف کننده گان برند ایسوس می نماید، و این جایزه تایید کننده این موضوع می باشد.

ایسوس در سال ۲۰۱۵ به توسعه گروه محصولات با مفهوم Zen-inspired و خانواده محصولات مخصوص بازی Republic of Gamers (ROG) پرداخت و توانست بازار خورد را گسترش دهد و به این مهم دست یابد. این شرکت در سال ۲۰۱۵ دو خانواده مهم از محصولات Zen معرفی نمود.ZenPad و ZenFone که پرچمدار آن ZenFone 2 می باشد ،این محصولات نقش بسزایی در کسب در آمد ایسوس در سال ۲۰۱۵ داشته است. همچنین با معرفی GX700 قویترین نوت بوک مخصوص بازی در دنیا به همراه سیستم خنک کننده مایع و لپ تاپ G752که مجهز به خلاقانه ترین صفحه کلید مخصوص بازی در دنیا می باشد، توانست در خانواده ROG محبوبیت و ارزش برند خود را بالاتر ببرد.