جامع خبر:یازدهمین دوره سمپوزیوم بین¬المللی روابط عمومی طی روزهای ۲۴ – ۲۳ آبانماه ۱۳۹۴ در تهران و با موضوع «طراحی و اجرای کمپین¬های ارتباطی» برگزارشد. به گزارش جامع خبرهم¬زمان با آیین اختتامیه یازدهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی¬های کشور، برگزیدگان این دوره سمپوزیوم در رشته¬های مختلف روابط عمومی در سطح استانی، ملی، جشنواره علمی، ترجمه […]

جامع خبر:یازدهمین دوره سمپوزیوم بین¬المللی روابط عمومی طی روزهای ۲۴ – ۲۳ آبانماه ۱۳۹۴ در تهران و با موضوع «طراحی و اجرای کمپین¬های ارتباطی» برگزارشد.
به گزارش جامع خبرهم¬زمان با آیین اختتامیه یازدهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی¬های کشور، برگزیدگان این دوره سمپوزیوم در رشته¬های مختلف روابط عمومی در سطح استانی، ملی، جشنواره علمی، ترجمه کتاب و حامیان سمپوزیوم تجلیل شدند.
در دوازدهمین دوره جشنواره برترین ¬های روابط عمومی، بر اساس رای هیات داوران، روابط عمومی و اطلاع رسانی بانک آینده، به عنوان روابط عمومی برتر در رشته «پژوهش ارتباطی» برگزیده و لوح یادبود دریافت نمود.
به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی، علاوه بر برگزاری دو کارگاه آموزشی تحت عناوین «چگونه کمپین طراحی کنیم؟» و «طراحی و اجرای کمپین¬های ارتباطی در حوزه فرهنگسازی»، ۸ مقاله برگزیده توسط هشت استاد ایرانی، آمریکایی، ایتالیایی، اسپانیایی و هلندی نیز ارائه شد. همچنین طی هر دو روز برگزاری این رویداد علمی–آموزشی، درمجموع ۶۵۰ نفر از دست اندرکاران روابط عمومی¬های کشور، چگونگی طراحی و اجرای کمپین¬های ارتباطی به ویژه در فضای مجازی را فراگرفتند.
در این مراسم که جمعی از اساتید و پیشکسوتان روابط عمومی کشور، پروفسور ساروخانی و همچنین رییس انجمن بین¬المللی روابط عمومی حضور داشتند، قطعنامه تهران در خصوص نحوه طراحی و اجرای کمپین¬های ارتباطی، صادرشد. از دیگر برنامه¬های این سمپوزیوم، رونمایی از ۱۱ کتاب روابط عمومی در مراسم اختتامیه سمپوزیوم و معرفی ۵۵ برگزیده حوزه¬های علمی و عملی روابط عمومی در سال ۱۳۹۳ بود.
شایان ذکر است؛ پروفسور ساروخانی طی سخنانی اظهار امیدواری کرد که با برگزاری یازدهمین دوره سمپوزیوم، شاهد گسترش رویکرد و عملکرد روابط عمومی¬ها برپایه کمپین و اثربخشی بیش¬تر برنامه¬های ارتباطی باشیم.
خاطرنشان می¬سازد این رویداد در مرکز همایش¬های پژوهشگاه نیرو برگزار شد.